WK 2026
Re: WK 2026
Ik kan nu al voorspellen dat Richenelleke het WK het meest gaat volgen van ons allemaal.
Het liefst zou hij al zijn bevindingen in dit topic spuwen maar het feit dat hij dan door mij op zijn hypocrisie wordt gewezen zal hem wellicht nog even daarvan weerhouden.
Maar het is een Tokkie dus hij moet het toch kwijt.
Ik voorspel dus toch dat hij nog het meest de wedstrijden zal bespreken hier van ons allemaal.
We will see.
Het liefst zou hij al zijn bevindingen in dit topic spuwen maar het feit dat hij dan door mij op zijn hypocrisie wordt gewezen zal hem wellicht nog even daarvan weerhouden.
Maar het is een Tokkie dus hij moet het toch kwijt.
Ik voorspel dus toch dat hij nog het meest de wedstrijden zal bespreken hier van ons allemaal.
We will see.
Probleemwolf
- deschrijver
- Knuffelnerd
Komende dindag spelen de vrouwen tegen Polen. Leuker dan naar die kerels kijken.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Als je dat soort voetbal leuk vindt om te zien kan je net zo goed een wedstrijdje van de plaatselijke dorps FC derde klasse amateurs heren bekijken.deschrijver schreef: ↑07 jun 2026, 10:02 Komende dindag spelen de vrouwen tegen Polen. Leuker dan naar die kerels kijken.
Oke, nog steeds heren, maar hetzelfde soort voetbal en niveau.
Probleemwolf
Ja? Puur omdat het vrouwen zijn, of ook iets in de stijl van spelen?deschrijver schreef: ↑07 jun 2026, 10:02 Komende dindag spelen de vrouwen tegen Polen. Leuker dan naar die kerels kijken.
Ik hoorde van iemand dat de mannen niet meer zo dramaqueen mogen spelen om niks. Haalt dat ergerlijke aspect gelukkig wel weg
Laatst gewijzigd door Richardus op 07 jun 2026, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nou, oke, Richenelleke blijkt gewoon zelf een voetbaltokkie.
Ik trek de conclusie nu maar alvast voor iedereen leesbaar.
Dan kan ie vanaf nu lekker vrijuit posten hier.
Zonde dat ik hem steeds op zijn hypocrisie en totale gebrek aan zelfreflectie hoef te wijzen.
Ik kijk uit naar je bevindingen Richenelleke. En dat meen ik serieus.
Go ahead.
Ik trek de conclusie nu maar alvast voor iedereen leesbaar.
Dan kan ie vanaf nu lekker vrijuit posten hier.
Zonde dat ik hem steeds op zijn hypocrisie en totale gebrek aan zelfreflectie hoef te wijzen.
Ik kijk uit naar je bevindingen Richenelleke. En dat meen ik serieus.
Go ahead.
Probleemwolf
Oh, het zijn juichjacks van Jumbo, zie ik net op een billboard, geen capes. Excusez-moi.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Net even opgezocht.
"Bij blessures: behandelde speler verplicht 1 minuut eruit, verbod op tactisch overleg
Nog een opvallende om spelbederf tegen te gaan: spelers die geblesseerd zijn en behandeling op het veld nodig hebben, moeten verplicht één minuut langs de kant toekijken. Pas als de scheidsrechter het zegt, mogen ze terugkeren, ook terwijl het spel bezig is. De regel geldt niet voor keepers of als een tegenstander bij de overtreding geel of rood kreeg.
Een blessure veinzen om het spel van de tegenstander te ontregelen, levert niet automatisch voordeel op, omdat je als land vervolgens een minuut met een man minder speelt."
Bron: https://nos.nl/artikel/2616978-vlotter- ... -op-het-wk
Probleemwolf
En om het maar weer even te duiden:
Dat aanstellerige gedrag van profvoetballers komt niet door het 'man zijn' maar vanwege de belangen van de sport waar zoveel geld in in omgaat en waar zoveel belanghebbenden bij betrokken zijn. Je kan door bijvoorbeeld de zwanendood te sterven bij een lichte tackle, tijdrekken en de tegenstander ontregelen waardoor je een wedstrijd waarbij veel geld gemoeid is kan winnen. Het wordt daarom ook een vorm van bewuste tactiek.
Maar op amateurvelden (mijn bonuszoon voetbalt) zie je dit soort aanstellerig gedrag niet bij jongens of de mannen.
Als het professionele vrouwenvoetbal zo populair zou worden bij het grote publiek, en er zoveel belangen zouden gaan meespelen als bij de mannen, gaan die exact hetzelfde soort aanstellerige gedrag tentoonspreiden. Dat geef ik jullie op een briefje.
Maar professioneel vrouwenvoetbal is nog niet zo verpest door de commercie. Dus heeft de zwanendood weinig nut.
Net zo min als bij de mannen amateurs.
Zo, is dat misverstand ook weer uit de wereld.
Dat aanstellerige gedrag van profvoetballers komt niet door het 'man zijn' maar vanwege de belangen van de sport waar zoveel geld in in omgaat en waar zoveel belanghebbenden bij betrokken zijn. Je kan door bijvoorbeeld de zwanendood te sterven bij een lichte tackle, tijdrekken en de tegenstander ontregelen waardoor je een wedstrijd waarbij veel geld gemoeid is kan winnen. Het wordt daarom ook een vorm van bewuste tactiek.
Maar op amateurvelden (mijn bonuszoon voetbalt) zie je dit soort aanstellerig gedrag niet bij jongens of de mannen.
Als het professionele vrouwenvoetbal zo populair zou worden bij het grote publiek, en er zoveel belangen zouden gaan meespelen als bij de mannen, gaan die exact hetzelfde soort aanstellerige gedrag tentoonspreiden. Dat geef ik jullie op een briefje.
Maar professioneel vrouwenvoetbal is nog niet zo verpest door de commercie. Dus heeft de zwanendood weinig nut.
Probleemwolf
In het amateurvoetbal en -hockey wordt alles nagedaan wat er op tv te zien is, inclusief overdreven vallen en tijdrekken. Ik weet dit op basis van mijn jarenlange ervaring als hockeycoach. Het is wel duidelijk dat je bij de wedstrijden van je bonuszoon vooral op je mobiel zit te kijken, in plaats van naar de wedstrijd.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Allebei.Richardus schreef: ↑07 jun 2026, 10:19Ja? Puur omdat het vrouwen zijn, of ook iets in de stijl van spelen?deschrijver schreef: ↑07 jun 2026, 10:02 Komende dindag spelen de vrouwen tegen Polen. Leuker dan naar die kerels kijken.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Met jou als hockeycoach zou ik het niet aan tv imitaties wijten als mensen kermend op de grond liggen te lijden Flaaks
Probleemwolf
Weet jij een betere?
Probleemwolf
Wat vind je leuker aan de speelstijl?deschrijver schreef: ↑07 jun 2026, 11:37Allebei.Richardus schreef: ↑07 jun 2026, 10:19Ja? Puur omdat het vrouwen zijn, of ook iets in de stijl van spelen?deschrijver schreef: ↑07 jun 2026, 10:02 Komende dindag spelen de vrouwen tegen Polen. Leuker dan naar die kerels kijken.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik vind het overzichtelijker, wellicht omdat het tempo lager ligt dan bij het mannenvoetbal. Den ik, althans, want mannenvoetbal volg ik niet.
Hmm, interessante visie 
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Bonuszoon?David schreef: ↑07 jun 2026, 10:46 En om het maar weer even te duiden:
Heb je em gratis gekregen bij de Appie?
- deschrijver
- Knuffelnerd
Stiefzoon of gewoon zoon.
Dat dus.
Ik vind bonuskind wel een leuke term. Dit wordt meestal gezegd door degenen die niet meer verwachtten nog te maken te krijgen met kinderen in hun leven, maar door een nieuwe relatie gebeurt het toch, als bonus. Dat is gewoon superschattig.
Bij stiefkind heb ik altijd het idee alsof ie dan al dood is
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
David ís ook gewoon superschattig.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- deschrijver
- Knuffelnerd
samengesteldgezin punt nl
Dat heeft een hoop onzin als gevolg, zo ook de Albert Heijn term 'bonuskind'.
Dat heeft een hoop onzin als gevolg, zo ook de Albert Heijn term 'bonuskind'.
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Ik zit net met de vrouwe en een vriendin van haar te kijken naar het Nederlands Elftal. Reclame in de rust. Met Hansie op vanantie en dansie met Hansie.
Vrouwe merkt op dat Hansie op vakantie was toen de lengte werd uitgedeeld.
Vrouwe merkt op dat Hansie op vakantie was toen de lengte werd uitgedeeld.
- deschrijver
- Knuffelnerd
'vrouwe'? Dat klinkt wel heel boers.1ofthemFaces schreef: ↑08 jun 2026, 21:06 Ik zit net met de vrouwe en een vriendin van haar te kijken naar het Nederlands Elftal.
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Nou, neen, wuuf daarentegen...
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- Krautsurfer
- Meganerd
Da’s Zeeuws.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Stiefzoon.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Zo heet dat.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
- Krautsurfer
- Meganerd
Vanuut Hreuninge wel eej.MarkS schreef: ↑09 jun 2026, 08:45Da's bijna Vlaams hè.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- deschrijver
- Knuffelnerd
Wufke.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Het woord wordt daar niet als scheldwoord gebruikt..in Zeeland.MarkS schreef: ↑09 jun 2026, 08:45Da's bijna Vlaams hè.
Hebben we dr allemaal nog een beetje ziiin iiinnn!!!????

Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Kan niet misgaan!
- deschrijver
- Knuffelnerd
Japans geworden?
Als ie Japans is geworden is ie een asielzoeker.
Moet ie volgens zijn eigen doctrine het land uit geschopt worden.
Moet ie volgens zijn eigen doctrine het land uit geschopt worden.
Probleemwolf
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... ~v3046199/
Ik heb vandaag zo genoten van deze serie met 48 hartverwarmende verhaaltjes.
Ik heb vandaag zo genoten van deze serie met 48 hartverwarmende verhaaltjes.
-
roadrunner
- Forumjunk

De recensie in de Volkskrant van het Iron Maiden concert van gisteravond vind ik rondom kut overigens, blij dat ik NRC leesFlaaks schreef: ↑11 jun 2026, 17:15 https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... ~v3046199/
Ik heb vandaag zo genoten van deze serie met 48 hartverwarmende verhaaltjes.![]()
Ach welnee. Drie sterren voor een band die altijd op dat niveau heeft meegedraaid. Hun albumhoezen zijn wel ronduit kut, maar daar ging de recensie niet over.
Soms moet het even. Die hoezen zijn lelijk, zo ontzettend lelijk.