Wat heb je het laatst aangeschaft?

Waslijstjes, boodschappenlijstjes, jaarlijstjes en checklijstjes dump ze hier zolang ze maar over muziek gaan
Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 12 mei 2026, 10:27

Nieuwe overdoos van 3x12 potten vogelpindakaas. Gaat hard momenteel en ik dacht dat ik nog een doosje op zolder had maar we zijn er alweer doorheen, de mussen en ik.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 12 mei 2026, 10:32

Dus je hoeft niet te stoppen met pindakaas in de lente? Ik had begrepen dat al dat vet de opname van voedingsstoffen belemmert bij jonge vogels.
Feck!

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 12 mei 2026, 10:36

Had je gezegd ja maar kon ik niks overtuigends over vinden. Het zijn voornamelijk de ouders die er veel van eten, de jonkies (die ik er nog niet zie, weekje of wat nog, denk ik) zitten altijd opvallend meer bij het zaad in de voedersilo. Gaat dan er soms een hele (lange) in een dag of twee doorheen :eek:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 12 mei 2026, 22:03

Richardus schreef: 12 mei 2026, 10:27 Nieuwe overdoos van 3x12 potten vogelpindakaas. Gaat hard momenteel en ik dacht dat ik nog een doosje op zolder had maar we zijn er alweer doorheen, de mussen en ik.
Jij eet vogelpindakaas?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Number9 » 12 mei 2026, 22:07

deschrijver schreef: 12 mei 2026, 22:03
Richardus schreef: 12 mei 2026, 10:27 Nieuwe overdoos van 3x12 potten vogelpindakaas. Gaat hard momenteel en ik dacht dat ik nog een doosje op zolder had maar we zijn er alweer doorheen, de mussen en ik.
Jij eet vogelpindakaas?
Jij niet dan? :crazy:
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Krautsurfer » 13 mei 2026, 06:10

Keelpastilles.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 13 mei 2026, 06:14

Richardus schreef: 12 mei 2026, 10:36 Had je gezegd ja maar kon ik niks overtuigends over vinden. Het zijn voornamelijk de ouders die er veel van eten, de jonkies (die ik er nog niet zie, weekje of wat nog, denk ik) zitten altijd opvallend meer bij het zaad in de voedersilo. Gaat dan er soms een hele (lange) in een dag of twee doorheen :eek:
Ik zag pa of ma koolmees drie keer achter elkaar met een hap pindakaas de nestkast in vliegen, dus ik heb het toch maar weggehaald.
Feck!

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 13 mei 2026, 08:57

Ik heb me ingelezen en dat was goed. Ik haal vandaag of morgen nog kalk/eiwitrijk strooivoer bij Welkoop, meelwormen heb ik nog die bied ik geweekt aan in de buurt van de pindakaas die ik enkel nog gefaseerd ga aanbieden. Stomme is dat in de winter er vrijwel geen vogel bij voer in de tuin komt dus echt winterspul kan ik in vervolg minder kopen en meer gericht op eiwit/kalkrijk aanbod in voorjaar en zomer. Vetrijk nog sporadisch als lekker en in nazomer/najaar opvetten voor trek en winter :up:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 13 mei 2026, 09:27

:up:
Feck!

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 13 mei 2026, 20:44

Number9 schreef: 12 mei 2026, 22:07
deschrijver schreef: 12 mei 2026, 22:03
Richardus schreef: 12 mei 2026, 10:27 Nieuwe overdoos van 3x12 potten vogelpindakaas. Gaat hard momenteel en ik dacht dat ik nog een doosje op zolder had maar we zijn er alweer doorheen, de mussen en ik.
Jij eet vogelpindakaas?
Jij niet dan? :crazy:
Mensen vreten dat dus blijkbaar. Nee, ik niet.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 23 mei 2026, 22:02

✂️
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45023
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 01 jun 2026, 20:44

Afbeelding


Wat vakantiegeld uitgegeven.

Nu alleen nog leren spelen.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45023
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 01 jun 2026, 22:08

Hmmmm...ook een bijpassend onderstel er bij gekocht maar mijn benen passen er niet onder. Ik zal er een paar blokjes hout onder moeten zetten. :boos:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45023
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 06 jun 2026, 16:01

Een nieuwe TV. Mijn oude was een 37 inch en ik kon de lettertjes niet zo goed meer lezen duseen wat grotere gekocht. 50 inch Philips.

Volgens de jongeman die mijn nieuwe tv kwam brengen was de oude uit 2011. Zou leuk zijn als deze het ook zo lang volhoudt.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 14 jun 2026, 08:43

Mijn TV is uit 2000.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Number9 » 14 jun 2026, 10:25

deschrijver schreef: 14 jun 2026, 08:43 Mijn TV is uit 2000.
Kan je daar Nederland 3 al op ontvangen?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 14 jun 2026, 10:37

Nederland 1, 2 en 3. Meer heb ik ook niet nodig ;)
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 15 jun 2026, 16:51

Terugreis van Brutal Assault, Praag - Hengelo. Ik had niet zo lang moeten wachten, was alweer €15 duurder. Het zij zo.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Number9 » 15 jun 2026, 19:13

deschrijver schreef: 14 jun 2026, 10:37 Nederland 1, 2 en 3. Meer heb ik ook niet nodig ;)
In kleur?


Doet een beetje denken aan een sketch van Herman Finkers:

Glanerbrug heeft kabeltelevisie! Wanneer Glanerbrug riolering krijgt, is nog niet bekend.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 15 jun 2026, 20:14

Ik heb er meer dan voldoende aan. Ik kijk niet veel TV ook.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 16 jun 2026, 22:49

Buikspek.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 17 jun 2026, 06:36

deschrijver schreef: 15 jun 2026, 20:14 Ik heb er meer dan voldoende aan. Ik kijk niet veel TV ook.
Ik zet als aquarium nog wel eens een natuurzender op, van de tientallen zenders die ik van Samsung zomaar op m'n nieuwe tv mag kijken. David Attenborough galore op BBC Earth kanaal, zijn nog stuk of wat natuurkanalen die wel ns wat leuks hebben. Verder ook allemaal meuk. 's Avonds even 18u nieuws/Eenvandaag/stukje Eva en later soms Nieuwsuur, verder zet ik wel een film op.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Krautsurfer » 17 jun 2026, 11:40

De blu ray van Aster’s Hereditary, en dat voor een lousy acht euri.

Die gaan Krautsurfette en ik eens fijn bekijken binnenkort.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Krautsurfer » 19 jun 2026, 16:51

En verdomd, wéér een blu-ray, ditmaal Tarkowskij’s Solaris.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 20 jun 2026, 22:44

Wederom diverse items voor het wandelen. :bounce:
The company of women with opinions and fat asses.

Gebruikersavatar
Snif
Forumspammer
Forumspammer
Berichten: 6448
Lid geworden op: 03 jan 2009, 23:16

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Snif » 21 jun 2026, 08:57

Rainy Day Woman schreef: 20 jun 2026, 22:44 Wederom diverse items voor het wandelen. :bounce:
Voetstappen?
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk
Berichten: 9292
Lid geworden op: 02 aug 2009, 20:46

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door roadrunner » 26 jun 2026, 16:29

Bakboter en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 26 jun 2026, 16:31

roadrunner schreef: 26 jun 2026, 16:29 Bakboter en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel
Dan gebruik ik toch liever tandpasta. :erm:

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk
Berichten: 9292
Lid geworden op: 02 aug 2009, 20:46

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door roadrunner » 26 jun 2026, 16:36

(klaz*) schreef: 26 jun 2026, 16:31
roadrunner schreef: 26 jun 2026, 16:29 Bakboter en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel
Dan gebruik ik toch liever tandpasta. :erm:
Bakboter om te bakken en te braden en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel, tandpasta had ik al. Ik weet niet hoe ik dit nog duidelijker moet formuleren :erm:

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 26 jun 2026, 16:37

:p

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 26 jun 2026, 16:41

En nou maar zien niet te bakken in tandpasta
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten