Treinreizen
Re: Treinreizen
Dat noem ik geen noordoost
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯

Rare kaart.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Zelfs Twenthe nog noordoost? Oh ok, mij best
Oh ik heb gelogen. Mijn plek was eerder doodnoord dan noordoost
Oh ik heb gelogen. Mijn plek was eerder doodnoord dan noordoost
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Fiemel?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
Nee, park naast nam locatie Grijpskerk, tegen Kommerzijl aan. Verrassend mooi, altijd. Schijnen zelfs schorpioenen voor te komen! 
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nice! 
Ik vind alleen een straat in Surhuisterveen die zo heet?
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nog steeds niet opgelost.Richardus schreef: ↑13 jun 2026, 09:11Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt. Ga je je reis weer opzoeken, zit je met "nu" dus met planningen van de huidige tijd ipv je vertrektijd... Drama dus nog, duimen dat het komende tijd gauw bijgeschaafd wordt.
Nee, we moeten telkens weer zo'n door Snif bewaarde reis aanklikken, irritant. Het is dat ik niet merk dat er geld aan de extra klik verdient wordt, anders gooide ik de app eruit en in de, ads blokkerende, browser verder
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯

Huh? Meppel ligt er niet uit?
Dat is zo ver naar het noorden dat het code half rood is. Niks aan de hand dus.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Gisteravond/vannacht nog even in Assen stilgestaan, dus half uurtje later dan gepland maar het had ook erger kunnen zijn; behalve defecte trein was het even checken of er geen boom op het spoor lag...
Vanochtend reed er ook niks vanaf hier richting zuid, maar sinds een uurtje wel weer. Dus ik duik er zo maar weer in, ff filmpje kijken in Amersfoort

Vanochtend reed er ook niks vanaf hier richting zuid, maar sinds een uurtje wel weer. Dus ik duik er zo maar weer in, ff filmpje kijken in Amersfoort
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Kut. Defecte trein. Beilen gehaald. Film maar annuleren. Mis ik Wolf Children alsnog nog steeds....zeer ergerlijk.
Gaan ze 6 coupe dubbeldekker in één stoptrein proppen
Riesje wacht op trein terug naar Grunn 
Gaan ze 6 coupe dubbeldekker in één stoptrein proppen
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Ai, ik moet zo ook langs/nog door Amersfoort.
Zit hier nog een uur vast. Geen probleem op zich; zit in schaduw met windje, heb nog dik liter water, eten, en dik boek plus muziek
Opvallendste aan gisteravond en nu is dat beide treinen die defect gingen de nieuwste modellen waren; gister die modernste enkellaags, en nu laatste model dubbeldekker... Alles van NS, en ProRail op stations (liften, roltrappen), dat van laatste modernste makelij is, blijkt ook het kwetsbaarst en gaat vaakst kapot/defect... Het wordt slechter en slechter met moderniteit, ipv betere kwaliteit. Moet wrs allemaal goedkoper?
Opvallendste aan gisteravond en nu is dat beide treinen die defect gingen de nieuwste modellen waren; gister die modernste enkellaags, en nu laatste model dubbeldekker... Alles van NS, en ProRail op stations (liften, roltrappen), dat van laatste modernste makelij is, blijkt ook het kwetsbaarst en gaat vaakst kapot/defect... Het wordt slechter en slechter met moderniteit, ipv betere kwaliteit. Moet wrs allemaal goedkoper?
Laatst gewijzigd door Richardus op 28 jun 2026, 11:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Toch de apenkop maar weer terug, de Nokia 3310 onder de treinen.
Precies.
Lijkt nu toch een boemeltje onderweg, terug naar Grunn. En die lijkt er nog echt aan te komen ook, jemig
Lijkt nu toch een boemeltje onderweg, terug naar Grunn. En die lijkt er nog echt aan te komen ook, jemig
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Eugh, vertraging, overstap gemist.
We gaan maar aan de auto, klaz. Vlaecks doet het ook met onverholen trots ¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Kijk, ramen open in de trein, da's lekker. 
Echt waar, wow! Dat doen ze oha enkel als airco stuk is, vaak enkel incl hele trein. Chill!
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯