Treinreizen

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.
Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 12:38

Dat noem ik geen noordoost
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 12:38

(klaz*) schreef: 20 jun 2026, 12:27
Richardus schreef: 20 jun 2026, 12:23 Zit nu ff rustig in stukje mss wel meest over het hoofd geziene stukje prachtnatuur van noordoost NL, waar oh waar... :mean:
Het Kommiezenbos natuurlijk!
:? Zoek ik op
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Snif
Forumspammer
Forumspammer
Berichten: 6448
Lid geworden op: 03 jan 2009, 23:16

Re: Treinreizen

Bericht door Snif » 20 jun 2026, 13:15

Rottumeroog :bounce:
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 13:21

I wish!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 20 jun 2026, 13:28

Afbeelding

Rare kaart.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 13:42

Zelfs Twenthe nog noordoost? Oh ok, mij best

Oh ik heb gelogen. Mijn plek was eerder doodnoord dan noordoost :oops:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 20 jun 2026, 15:57

Richardus schreef: 20 jun 2026, 13:42 Zelfs Twenthe nog noordoost? Oh ok, mij best

Oh ik heb gelogen. Mijn plek was eerder doodnoord dan noordoost :oops:
Fiemel?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 16:01

Nee, park naast nam locatie Grijpskerk, tegen Kommerzijl aan. Verrassend mooi, altijd. Schijnen zelfs schorpioenen voor te komen! :eek:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 20 jun 2026, 16:03

Nice! :up:
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 20 jun 2026, 17:46

Richardus schreef: 20 jun 2026, 16:01 Nee, park naast nam locatie Grijpskerk, tegen Kommerzijl aan. Verrassend mooi, altijd. Schijnen zelfs schorpioenen voor te komen! :eek:
Dat is niet eens zo héél ver van het Komiezenbos! :eek:

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 18:21

Ik vind alleen een straat in Surhuisterveen die zo heet?
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 20 jun 2026, 18:31

Richardus schreef: 20 jun 2026, 18:21 Ik vind alleen een straat in Surhuisterveen die zo heet?
Met hier en daar ongerepte bosjes. :yes:

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 18:41

:upup:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 25 jun 2026, 12:51

Richardus schreef: 13 jun 2026, 09:11
Richardus schreef: 13 jun 2026, 08:19 Oeh waa, de NS-app is radicaal veranderd :eek: dat is even wennen
Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt. Ga je je reis weer opzoeken, zit je met "nu" dus met planningen van de huidige tijd ipv je vertrektijd... Drama dus nog, duimen dat het komende tijd gauw bijgeschaafd wordt.
Nog steeds niet opgelost. :nooo:

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 25 jun 2026, 13:20

Nee, we moeten telkens weer zo'n door Snif bewaarde reis aanklikken, irritant. Het is dat ik niet merk dat er geld aan de extra klik verdient wordt, anders gooide ik de app eruit en in de, ads blokkerende, browser verder
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 26 jun 2026, 10:59

Afbeelding

Huh? Meppel ligt er niet uit? :?

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 26 jun 2026, 11:40

Dat is zo ver naar het noorden dat het code half rood is. Niks aan de hand dus.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 26 jun 2026, 11:47

Flaaks schreef: 26 jun 2026, 11:40 Dat is zo ver naar het noorden dat het code half rood is. Niks aan de hand dus.
Ja, maar dan nog. Het is Meppel!

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 28 jun 2026, 09:51

Gisteravond/vannacht nog even in Assen stilgestaan, dus half uurtje later dan gepland maar het had ook erger kunnen zijn; behalve defecte trein was het even checken of er geen boom op het spoor lag...

Vanochtend reed er ook niks vanaf hier richting zuid, maar sinds een uurtje wel weer. Dus ik duik er zo maar weer in, ff filmpje kijken in Amersfoort :) :wave:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 28 jun 2026, 10:59

Kut. Defecte trein. Beilen gehaald. Film maar annuleren. Mis ik Wolf Children alsnog nog steeds....zeer ergerlijk.

Gaan ze 6 coupe dubbeldekker in één stoptrein proppen :lol: :nooo: Riesje wacht op trein terug naar Grunn :sadwave:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 28 jun 2026, 11:07

Ai, ik moet zo ook langs/nog door Amersfoort.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 28 jun 2026, 11:11

(klaz*) schreef: 13 jun 2026, 09:37
Richardus schreef: 13 jun 2026, 09:11 Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt.
Oh, dat lag dus niet aan mij! Ik dacht al dat ik ergens verkeerd geklikt had.

Misschien maar eens overstappen op de Rijden de Treinen app.
Die werkt best goed! :up:

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 28 jun 2026, 11:22

Zit hier nog een uur vast. Geen probleem op zich; zit in schaduw met windje, heb nog dik liter water, eten, en dik boek plus muziek :)

Opvallendste aan gisteravond en nu is dat beide treinen die defect gingen de nieuwste modellen waren; gister die modernste enkellaags, en nu laatste model dubbeldekker... Alles van NS, en ProRail op stations (liften, roltrappen), dat van laatste modernste makelij is, blijkt ook het kwetsbaarst en gaat vaakst kapot/defect... Het wordt slechter en slechter met moderniteit, ipv betere kwaliteit. Moet wrs allemaal goedkoper?
Laatst gewijzigd door Richardus op 28 jun 2026, 11:42, 2 keer totaal gewijzigd.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 28 jun 2026, 11:28

Toch de apenkop maar weer terug, de Nokia 3310 onder de treinen.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 28 jun 2026, 11:28

Precies.

Lijkt nu toch een boemeltje onderweg, terug naar Grunn. En die lijkt er nog echt aan te komen ook, jemig
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 28 jun 2026, 11:43

Eugh, vertraging, overstap gemist.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 28 jun 2026, 11:45

We gaan maar aan de auto, klaz. Vlaecks doet het ook met onverholen trots ¯\_(ツ)_/¯
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 28 jun 2026, 11:50

Richardus schreef: 28 jun 2026, 11:45 We gaan maar aan de auto, klaz. Vlaecks doet het ook met onverholen trots ¯\_(ツ)_/¯
Ja, als notoire autohaters kunnen we niet anders. :sadyes:

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 28 jun 2026, 11:57

Kijk, ramen open in de trein, da's lekker. :upup:

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 28 jun 2026, 12:39

Echt waar, wow! Dat doen ze oha enkel als airco stuk is, vaak enkel incl hele trein. Chill!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 28 jun 2026, 13:20

Richardus schreef: 28 jun 2026, 12:39 Echt waar, wow! Dat doen ze oha enkel als airco stuk is, vaak enkel incl hele trein. Chill!
Ja, die was dus inderdaad stuk. :lol:

Richardus
Meganerd
Berichten: 84062
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 28 jun 2026, 13:48

:nooo:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten