Is ook weer zo.
Sterkte dan maar.
Is ook weer zo.
Als je de doktersdienst belt en vertelt dat je al een paar dagen koorts hebt (en een bult in je lies) weet ik zeker dat ze je langs willen laten komen.Richardus schreef: ↑02 aug 2026, 08:25 De eerste helft van de nacht was wel een van de bizarste ooit. Zoveel vocht als m'n lichaam uitstootte! Niet alleen door overvloedig urineren maar de liters zweet die ik al ijlend in mn bed heb geloosden wat m'n hoofd er allemaal bij verzon
echt wow. 4u redelijk klaarwakker maar later door een ibuutje nog door kunnen slapen ook.
De pijn is absoluut een beetje minder, zwelling ook een klein beetje, maar of m'n lichte hoofd is door de inspanning of uitdroging ga ik merken.
Vraag is nu of ik vandaag BA al moet annuleren, dag extra om tickets te verkopen, of nog een dagje hoop houden. Eigenlijk duidelijk tegen beter weten in. Zoals nu kom ik geen tent en slaapzak in en uit... Maar woensdag misschien wel. Maar dan heb je de weg erheen en dag/nacht ervoor nog, haring in de grond drukken wordt m niet. Een randgeval dat vrijwel zeker de verkeerde kant uitvalt. Eigenlijk zinloos maar het valt echt zwaar.
Het is alsof ik me herinner dat je wel vaker verhalen hier geplaatst hebt die over ontstekingen gaan, en dat je lichaam ze d'r uitwerkt en zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten