Treinreizen

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.
Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 31 mei 2026, 12:01

Echt alle fucking toiletten defect in alle fucking treinen (nou ja, de twee waar ik nu in zat wanneer ik moe(s)t pissen). Moet ik het onder een stoel doen ofzo?! :protest: Opvallend dat dat altijd veel vaker vanaf Zwolle ri randstad is, veel minder vaak richting oost/midden. Eén van de vele redenen waarom ik in de loop der jaren veel minder graag en vaak die kant op ga (drukte in treinen en natuur zijn wel hoofdredenen hoor, ergst verloederde cultuur een andere).
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
David
Knuffelnerd
Berichten: 13757
Lid geworden op: 31 aug 2014, 13:12

Re: Treinreizen

Bericht door David » 31 mei 2026, 12:32

Richardus schreef: 31 mei 2026, 12:01 Opvallend dat dat altijd veel vaker vanaf Zwolle ri randstad is, veel minder vaak richting oost/midden.
Komt door al die provinciaalse boertjes uit het oosten die naar de randstad reizen.
Dan krijg je een mestoverschot.
Ook in de trein.
Probleemwolf

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 31 mei 2026, 13:12

Tsja, dat constant lopen zeiken op de randstad, daar krijg je inderdaad volle wc's van.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 31 mei 2026, 14:52

Constant is een beetje overdreven. Meestal mijd ik tactisch het onderwerp, anders kon ik er een dagtaak aan hebben!

:drinkpig:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 31 mei 2026, 14:54

:lol:

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 05 jun 2026, 17:29

Nou jaaaaa zeg, er rijden komend weekend geen treinen tussen Meppel en Zwolle, wat raaaaar, dat is anders nooooit zo!

:roll:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Treinreizen

Bericht door deschrijver » 06 jun 2026, 19:47

Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk
Berichten: 9292
Lid geworden op: 02 aug 2009, 20:46

Re: Treinreizen

Bericht door roadrunner » 06 jun 2026, 19:50

Ik zie geen trein?


Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 06 jun 2026, 19:52

Is dit een toespeling op de treinkaping bij Wijster / De Punt?

En zo ja: waarom?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 07 jun 2026, 07:26

Doet ie geregeld. Hij is zelf vrijwel zeker van Molukse of Antilliaanse komaf, zo sterk voelt hij zich ermee verwant en refereert hij naar die (historisch)culturele dingetjes om er de aandacht op te vestigen. Ook niks mis mee op zich ¯\_(ツ)_/¯ als hem dat bezighoudt
Laatst gewijzigd door Richardus op 07 jun 2026, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 07 jun 2026, 07:28

De temperatuur staat hier ook weer op standje Molukken vandaag.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 07 jun 2026, 11:12

Pfoe, het WK deospuiten is ook weer begonnen. :puke:

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 07 jun 2026, 11:14

En iemand die een minuut vóór de trein een filtersigaret opstak. :crazy:

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 07 jun 2026, 11:24

Aaargh, gaat er iemand hier een rijstwafel eten! >:)

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Treinreizen

Bericht door Krautsurfer » 07 jun 2026, 11:28

(klaz*) schreef: 07 jun 2026, 11:24 Aaargh, gaat er iemand hier een rijstwafel eten! >:)
Gestolde muizescheet.

Bah.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 07 jun 2026, 11:29

(klaz*) schreef: 07 jun 2026, 11:24 Aaargh, gaat er iemand hier een rijstwafel eten! >:)
geen pindakaas erop? Dat is dè nasaal dodelijkste combinatie :sadyes: :puke:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 11 jun 2026, 18:03

NS voert lijnnummers in voor treinverkeer en vraagt om ontwerp voor lijnenkaart

De NS voert volgend jaar lijnnummers in voor alle treinverbindingen. Reizigers kunnen hun trein daardoor voortaan niet alleen herkennen aan bestemming en vertrek- en aankomsttijden, maar ook aan een vast nummer.

Met de invoering sluit de NS aan bij het systeem dat al jaren wordt gebruikt in onder meer bus, tram en metro, en dat in veel andere landen gangbaar is. Intercity's en Sprinters krijgen elk een eigen nummer, zoals IC6 tussen Leeuwarden en Den Haag en S75 tussen Rotterdam en Uitgeest.

Volgens de NS moet de nieuwe manier van aanduiden het reizen overzichtelijker maken. "Zeker bij onverwachte verstoringen en werkzaamheden kunnen lijnnummers een grote verbetering zijn in de communicatie naar reizigers, omdat je niet alleen bestemmingen noemt, maar ook het lijnnummer dat erbij hoort. Zo is je trein makkelijker te herkennen", zegt Dieuwertje van Egmond, hoofd reisinformatie van de spoorvervoerder. Er wordt met reizigers getest om het systeem uit te proberen.

Ook reizigersorganisatie Rover steunt de invoering. "Lijnnummers kunnen de reisinformatie, zeker bij werkzaamheden en verstoringen, sterk verbeteren," zegt Frank Visser van Rover. "We zijn blij dat dit nu bij NS wordt ingevoerd en verwachten dat reizigers hier veel profijt van zullen hebben."

Test op station Amersfoort
Komende week voert NS een praktijkproef uit op station Amersfoort Centraal. Reizigers wordt daar gevraagd hoe zij de lijnnummers ervaren op borden en in de NS-app. Op basis van de resultaten kan de vormgeving nog worden aangepast.

Om de lijnnummers ook visueel duidelijk te maken, wil NS een nieuwe lijnenkaart ontwikkelen voor op stations. Het publiek wordt opgeroepen om mee te ontwerpen, het winnende ontwerp komt uiteindelijk op stations in Nederland te hangen.

Inzendingen kunnen tot 14 augustus worden gestuurd naar een speciaal e-mailadres. In september worden de ontwerpen door een jury beoordeeld.
https://nos.nl/artikel/2618077-ns-voert ... ijnenkaart
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Treinreizen

Bericht door deschrijver » 11 jun 2026, 22:06

(klaz*) schreef: 07 jun 2026, 11:14 En iemand die een minuut vóór de trein een filtersigaret opstak. :crazy:
Hoe dan? Op stations mag toch ook niet meer worden gerookt?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 12 jun 2026, 07:53

Dat wordt bijna nergens duidelijk aangegeven (ik zal er nog eens een mail over sturen aan de NS) en er wordt ook niet op gehandhaafd.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 13 jun 2026, 07:36

Vanwege werkzaamheden rijden er het hele weekend geen treinen van en naar station Rotterdam Centraal.
https://nos.nl/artikel/2618359-hele-wee ... kzaamheden
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 13 jun 2026, 08:19

Oeh waa, de NS-app is radicaal veranderd :eek: dat is even wennen
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 13 jun 2026, 08:27

Ik was afgelopen week 14 minuten sneller dan het reisadvies van de NS-app. B-) Twee keer geluk met overstappen. En de roltrap op Schiphol was kaduuk, dus eindelijk eens een goede doorstroom daar.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 13 jun 2026, 08:43

Doen ze zelfs daar niet netjes "rechts staan, links lopen"?
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 13 jun 2026, 08:45

Richardus schreef: 13 jun 2026, 08:43 Doen ze zelfs daar niet netjes "rechts staan, links lopen"?
Nope. Maar als je iets doorloopt kun je een gewone trap nemen. Inmiddels weet ik ook waar ik vanaf Lelylaan moet instappen om voor die trap terecht te komen. :D

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 13 jun 2026, 08:47

Goed traplopen is sneller dan op de roltrap staan :yes:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 13 jun 2026, 09:11

Richardus schreef: 13 jun 2026, 08:19 Oeh waa, de NS-app is radicaal veranderd :eek: dat is even wennen
Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt. Ga je je reis weer opzoeken, zit je met "nu" dus met planningen van de huidige tijd ipv je vertrektijd... Drama dus nog, duimen dat het komende tijd gauw bijgeschaafd wordt.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 13 jun 2026, 09:30

En als je er eindelijk aan gewend bent, dan veranderen ze het opnieuw. Het leven is een voortdurend achter de feiten aanhollen.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 13 jun 2026, 09:37

Richardus schreef: 13 jun 2026, 09:11 Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt.
Oh, dat lag dus niet aan mij! Ik dacht al dat ik ergens verkeerd geklikt had.

Misschien maar eens overstappen op de Rijden de Treinen app.

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 13 jun 2026, 09:47

Het is even pielen, maar de NS-app blijft te doen. Die van 9292ov daarentegen... :nooo:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 13 jun 2026, 09:50

Flaaks schreef: 13 jun 2026, 09:47 Die van 9292ov daarentegen... :nooo:
Rampzalig inderdaad.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 13 jun 2026, 10:08

Oh, 9292-app heb ik nooit last van, maar ik gebruik die ook vrijwel enkel voor lokaal ov als trams, metro's en bussen.

Nieuwe NS-app is op zich best prima nu, alleen dat uitvallen wanneer uit beeld is een nare bug maar vast makkelijk fixbaar.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Snif
Forumspammer
Forumspammer
Berichten: 6448
Lid geworden op: 03 jan 2009, 23:16

Re: Treinreizen

Bericht door Snif » 13 jun 2026, 10:14

Richardus schreef: 13 jun 2026, 09:11
Richardus schreef: 13 jun 2026, 08:19 Oeh waa, de NS-app is radicaal veranderd :eek: dat is even wennen
Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt. Ga je je reis weer opzoeken, zit je met "nu" dus met planningen van de huidige tijd ipv je vertrektijd... Drama dus nog, duimen dat het komende tijd gauw bijgeschaafd wordt.
Je kan je geplande reis bewaren.
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 14 jun 2026, 10:42

Zo, die nieuwste trein is de eerste keer wel even wennen en oriënteren. En even door de trein kijken waar ik m'n vouwfiets kwijt kan, wanneer ik die weer mee heb. Ik zie al wel wat handige plekjes. Ik zie ook wel wat rare dingen, qua stoelverdelingen bv, en verwijzen naar toiletten enzo. Beenruimte 1e klasse is verminderd. Bijzonder ontwerp hoor, op zich mooi modern maar ik zie zo gauw de logica nog niet. Het zal even wat tijd vergen.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 14 jun 2026, 10:46

En ik zie nu pas aan een minisymbooltje bij de deur dat ik in een stiltecoupé zit, er staat niks meer duidelijk zichtbaar bv op de ramen. Rust kun je dus wel vergeten in de nieuwe trein.

En het is hier bloedheet.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 14 jun 2026, 11:39

Richardus schreef: 14 jun 2026, 10:42 Zo, die nieuwste trein is de eerste keer wel even wennen en oriënteren. En even door de trein kijken waar ik m'n vouwfiets kwijt kan, wanneer ik die weer mee heb. Ik zie al wel wat handige plekjes. Ik zie ook wel wat rare dingen, qua stoelverdelingen bv, en verwijzen naar toiletten enzo. Beenruimte 1e klasse is verminderd. Bijzonder ontwerp hoor, op zich mooi modern maar ik zie zo gauw de logica nog niet. Het zal even wat tijd vergen.
Ik heb in die trein iedere keer gedoe met die deuren die automatisch dichtgaan. De knop zit zo dat je er niet op kunt drukken als ze openstaan. Dan kan het dus zo gebeuren dat ze dichtgaan precies wanneer je door de deuropening loopt. :nooo:

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 14 jun 2026, 11:44

Richardus schreef: 14 jun 2026, 10:46 En ik zie nu pas aan een minisymbooltje bij de deur dat ik in een stiltecoupé zit, er staat niks meer duidelijk zichtbaar bv op de ramen. Rust kun je dus wel vergeten in de nieuwe trein.

En het is hier bloedheet.
In de meeste treinen staat dat nog altijd groot op de ramen hoor. Dat men zich daaraan houdt is een andere zaak. Ik probeer deze coupés meestal te mijden, want anders voel ik steeds de neiging mensen erop te wijzen wat stiller zijn, of ik baal van mezelf als ik het niet kan opbrengen of het niet durf.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 14 jun 2026, 11:46

Flaaks schreef: 14 jun 2026, 11:44
Richardus schreef: 14 jun 2026, 10:46 En ik zie nu pas aan een minisymbooltje bij de deur dat ik in een stiltecoupé zit, er staat niks meer duidelijk zichtbaar bv op de ramen. Rust kun je dus wel vergeten in de nieuwe trein.

En het is hier bloedheet.
In de meeste treinen staat dat nog altijd groot op de ramen hoor.
Richardus had het dan ook expliciet over de nieuwe trein.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 14 jun 2026, 11:49

(klaz*) schreef: 14 jun 2026, 11:39
Richardus schreef: 14 jun 2026, 10:42 Zo, die nieuwste trein is de eerste keer wel even wennen en oriënteren. En even door de trein kijken waar ik m'n vouwfiets kwijt kan, wanneer ik die weer mee heb. Ik zie al wel wat handige plekjes. Ik zie ook wel wat rare dingen, qua stoelverdelingen bv, en verwijzen naar toiletten enzo. Beenruimte 1e klasse is verminderd. Bijzonder ontwerp hoor, op zich mooi modern maar ik zie zo gauw de logica nog niet. Het zal even wat tijd vergen.
Ik heb in die trein iedere keer gedoe met die deuren die automatisch dichtgaan. De knop zit zo dat je er niet op kunt drukken als ze openstaan. Dan kan het dus zo gebeuren dat ze dichtgaan precies wanneer je door de deuropening loopt. :nooo:
Oh, nog niet meegemaakt. Ik weet momenteel niet eens waar überhaupt een deur is vanaf mijn zitpositie! Dat staat niet aangeven itt het toilet :drink:

Ach, ook deze gaat weer wennen. Ik ga die ouwe wel missen, die blijft het prettigst.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 14 jun 2026, 12:29

Het lijkt mij dat je toegetreden bent tot een levensfase waarbij elke vernieuwing onoverkomelijk is. Laat je verwondering niet creperen, Richardus! :upup:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 14 jun 2026, 12:40

Flaaks schreef: 14 jun 2026, 12:29 Het lijkt mij dat je toegetreden bent tot een levensfase waarbij elke vernieuwing onoverkomelijk is.
Neuh. Deze verwelkom ik wel. Sommigen weer ik af, vooral digitale en culturele. Dus ik begin wel een achtergebleven ouderwetse ouwe lul te worden. Met plezier.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 18 jun 2026, 09:38

Drenthe brengt met 50 miljoen Nedersaksenlijn stukje dichterbij
De Nedersaksenlijn is een deels nieuwe spoorverbinding die Groningen via Emmen gaat verbinden met Twente. Vorig jaar besloot het toenmalig kabinet om voor de lijn zo'n twee miljard euro beschikbaar te stellen. Dat geld kwam beschikbaar toen de plannen voor de Lelylijn (tussen Lelystad en Groningen via Friesland) plotseling werden geschrapt.
Grootste treinflater van de eeuw. :down: En allemaal door die achterlijke BBB.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 09:47

Storing bij Assen, ik heb Haren net gehaald maar gaan weer terug naar Grunn. Wordt wrs geen Winterswijk vandaag dus zoals gepland. Balen. Maar ns denken straks in Grunn wat nu.

Tot half 1 zelfs, boooo
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 09:52

Maar naar huis camera droppen, scope ophalen en naar Lauwersmeer
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 20 jun 2026, 09:54

Hier treedt vandaag de boek-balkon-bakkieleut-regeling in werking.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 09:56

:upup:

Ik kan morgen niet ver weg ivm Sunn s avonds tenzij vroeg wakker en weg natuurlijk
Laatst gewijzigd door Richardus op 20 jun 2026, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 09:58

Gozer met afspraak om 12.15u "I'll have to drive now"... Ja, auto is handiger hier in noorden met al dat treingezeik zo vaak. Tijd voor Lelylijn en dubbel spoor rond Meppel.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Treinreizen

Bericht door Rainy Day Woman » 20 jun 2026, 10:36

(klaz*) schreef: 20 jun 2026, 09:54 Hier treedt vandaag de boek-balkon-bakkieleut-regeling in werking.
:upup:
The company of women with opinions and fat asses.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 jun 2026, 12:23

Vergeten dat iedereen via Ljouwert zou gaan, maar heb me na slachtpartij de trein uit kunnen werken. Zit nu ff rustig in stukje mss wel meest over het hoofd geziene stukje prachtnatuur van noordoost NL, waar oh waar... :mean:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42321
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 20 jun 2026, 12:27

Richardus schreef: 20 jun 2026, 12:23 Zit nu ff rustig in stukje mss wel meest over het hoofd geziene stukje prachtnatuur van noordoost NL, waar oh waar... :mean:
Het Kommiezenbos natuurlijk!

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 20 jun 2026, 12:36

Richardus schreef: 20 jun 2026, 12:23 Vergeten dat iedereen via Ljouwert zou gaan, maar heb me na slachtpartij de trein uit kunnen werken. Zit nu ff rustig in stukje mss wel meest over het hoofd geziene stukje prachtnatuur van noordoost NL, waar oh waar... :mean:
Dalfsen - Hardenberg.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast