Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
-
Richardus
- Meganerd
Bericht
door Richardus » 31 okt 2025, 16:17
Krautsurfer schreef: ↑31 okt 2025, 15:01
En het zal inderdaad grappig zijn om een openlijke homosexuele premier te hebben. En dat aan de rechterzijde. Ook interessant om te zien hoe dat internationaal zal uitpakken. Maar dat zal allemaal wel los lopen, hoop ik. En da’s uiteindelijk ook weer een goed ding.
De ontmoeting met Trump & co...

Als hij zich daar staande weet te houden, doorstaat hij een lakmoesproef en kan hij nog wel eens flink aan populariteit gaan winnen.
Zou het hem helpen van z'n gladde jochiekop af te komen door wat gezichtsbeharing te laten staan?
Normaal zou ik zeggen; guillotine, maar dat is ook wel weer een erg vroegtijdige anticlimax
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
-
(klaz*)
- Meganerd
Bericht
door (klaz*) » 31 okt 2025, 16:21
Richardus schreef: ↑31 okt 2025, 16:17
Zou het hem helpen van z'n gladde jochiekop af te komen door wat gezichtsbeharing te laten staan?
Welnee, koesteren zolang het duurt.
-
Richardus
- Meganerd
Bericht
door Richardus » 31 okt 2025, 16:37
Hij wordt al wel mooi grijs. Kan nog wel eens een staatsman voor langere tijd worden. Ik vind hem wel een goeie kop hebben, maar ik snap dat gladde ook wel dat mensen hem aanwrijven (mss wordt ie daar zo glad van, dóe dat dan ook niet?! Djzz)
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯