Neen, ik heb er geen, nooit gehad ook. M'n vrouw heeft wel geprobeerd om me aan zo'n ding te krijgen. Ze had zelfs eentje voor me gekocht vlak voor een vliegreis en hem zonder dat ik het wist in m'n koffer gestopt. Elektrische tandenborstels mochten toen niet mee in de ruimbagage. Toen alle passagiers al in het vliegtuig zaten, vlak voor vertrek, werd telkens omgeroepen dat iemand naar voren moest komen. Dat heeft zo'n 20 minuten geduurd, tot ik doorhad dat men mijn naam in het Engels probeerde uit te spreken. Ik moest het vliegtuig uit, de trap af, naar een busje, en daar lag mijn koffer. Ik moest de koffer openen en werd door twee militairen geconfronteerd met dat ding. Ik moest hem open maken om te laten zien dat er inderdaad een gewone batterij in zat en geen bom ofzo. Dat lukte me niet, geen idee hoe dat moest, ik had dat ding nog nooit in m'n handen gehad. Toen moest m'n vrouw er ook nog bij komen. Sindsdien heb ik nooit trek gekregen in elektrisch poetsen. M'n vrouw heeft daar ook nooit meer op aangedrongen.deschrijver schreef: ↑10 jan 2026, 21:37Het staat mij bij dat jij ooit beweerde een elektrisch exemplaar te hebben.Flaaks schreef: ↑10 jan 2026, 16:24Ik denk dat drogisterijen liever hebben dat helemaal iedereen op elektrisch overgaat, want daar valt meer aan te verdienen. Niet iedereen heeft nog een elektrische tandenborstel, wel heel veel, maar enkelen bieden moedig weerstand.deschrijver schreef: ↑10 jan 2026, 15:26Jij beweerde ooit dat iedereen tegenwoordig een elektrische tandenborstel had, dus hoezo "ze willen"?![]()
Wat heb je het laatst aangeschaft?
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Het is een gecontroleerde beweging. Zeer gecontroleerd, want ik poets goed.
Flaaks schreef: ↑11 jan 2026, 02:17
Neen, ik heb er geen, nooit gehad ook. M'n vrouw heeft wel geprobeerd om me aan zo'n ding te krijgen. Ze had zelfs eentje voor me gekocht vlak voor een vliegreis en hem zonder dat ik het wist in m'n koffer gestopt. Elektrische tandenborstels mochten toen niet mee in de ruimbagage. Toen alle passagiers al in het vliegtuig zaten, vlak voor vertrek, werd telkens omgeroepen dat iemand naar voren moest komen. Dat heeft zo'n 20 minuten geduurd, tot ik doorhad dat men mijn naam in het Engels probeerde uit te spreken. Ik moest het vliegtuig uit, de trap af, naar een busje, en daar lag mijn koffer. Ik moest de koffer openen en werd door twee militairen geconfronteerd met dat ding. Ik moest hem open maken om te laten zien dat er inderdaad een gewone batterij in zat en geen bom ofzo. Dat lukte me niet, geen idee hoe dat moest, ik had dat ding nog nooit in m'n handen gehad. Toen moest m'n vrouw er ook nog bij komen. Sindsdien heb ik nooit trek gekregen in elektrisch poetsen. M'n vrouw heeft daar ook nooit meer op aangedrongen.
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Of het echt allemaal zo is gegaan (Flaaks is nogal een fantast) is de vraag, maar toegegeven, het is een goed verhaal 
Probleemwolf
- deschrijver
- Knuffelnerd
Dat is het zeker.
Ik ga er maar vanuit dat het mijn fantasie is dat ik ooit werd beschimpt vanwege het hebben van een 'gewone tandenborstel' door dezelfde persoon.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Flaaks schreef: ↑12 okt 2025, 11:45Tot enkele jaren geleden had je een heel rek met gewone tandenborstels. Nu kun je kiezen uit een paar opties waar je ook nog eens diep voor moet bukken. Iedereen moet kennelijk aan de elektrische tandenborstel, of in ieder geval een borstel met een batterij erin voor extra vibraties. De beperkte keuze uit gewone tandenborstels betreft ook nog eens veelal van die iele dingetjes die snel slijten en sowieso te klein zijn voor mijn grote mond. Vandaar wel de duurste keuze. De gouden lepelmensen poetsen allang op batterijen.deschrijver schreef: ↑12 okt 2025, 07:50Klinkt als iemand voor wie een zilveren theelepeltje iets is waar hij op neerkijkt. Goud moet het zijn!Flaaks schreef: ↑11 okt 2025, 22:08Er zijn tegenwoordig bijna geen gewone tandenborstels meer te koop. De duurste in Wageningen zijn mij niet goed genoeg, hopelijk deze wel. Dan zal ik het merk onthouden zodat ik ze misschien nog een tijdje online kan bestellen. Hetzelfde doe ik al jaren met m'n agenda.deschrijver schreef: ↑11 okt 2025, 20:35 Ik heb ook een tandenborstel waar geen batterijen bij nodig zijn, maar zeer waarschijnlijk een minder poenig exemplaar.
En gewone tandenborstels bijna niet meer te koop? In wat voor wereld leef jij? Ergens onder een marmeren steen?
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- deschrijver
- Knuffelnerd
Dat dus!
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Ik was dus op zoek naar een normale maar goede (dus dure) handtandenborstel. Die liggen niet meer bij de drogist, maar ik heb gisteren een paar ontvangen. Ik zal de beste uitkiezen en er 20 ofzo van bestellen. Dan kan ik weer even vooruit.
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
Dat is een paaltje om een weg mee af te sluiten. 
Een Lenovo tablet zodat ik die veel te dure biografie Pictures of an Exhibitionist van Keith Emerson kan lezen. Ereaders zijn niet mijn ding
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Een kassieloer 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
The company of women with opinions and fat asses.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik denk dat wanneer mijn oude beeldbuis het begeeft ik ook een tablet aanschaf. In perioden in het ziekenhuis was dat op zich prettig TV kijken.
Nieuwe merino liner handschoenen, van Icebreaker dit keer (aanbieding bij Bever). M'n RABs waren gaar geworden.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
hoeveel procent merino? wij waren daar laatst ook, 40% oid, oplichterij
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Hij is al binnen! Nu snel naar de winkel en ik kan weer volop stofzuigen.
88 euro aan kattenvoer 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- deschrijver
- Knuffelnerd
Medicatie, waar ik buiten eigen risico een eigen bijdrage voor mocht neertellen van €41.
belachelijk en heel herkenbaardeschrijver schreef: ↑05 feb 2026, 10:49 Medicatie, waar ik buiten eigen risico een eigen bijdrage voor mocht neertellen van €41.
wil je toevallig delen waar de meds voor zijn?
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- deschrijver
- Knuffelnerd
Nee.
24 kilo kattegrint plus verjaardagscadeautjes voor mn moeder
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
wauw die zijn mooi zeg
- Keith Emerson
- Keith Emerson

https://overheadthealbatross.bandcamp.c ... oy-t-shirt
Deze kwam gisteren binnen.
Gaaf shirt! 
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Toffe band ook
ik moet maar ns in dat festival van je duiken
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Heenreis Brutal Assault (tot Praag althans); European Sleeper (budget), en een raamplekje toegewezen gekregen 
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Krautsurfer
- Meganerd
Dat zijn de openingswoorden van Pink Floyd’s Echoes, die bandnaam.(klaz*) schreef: ↑21 feb 2026, 08:37
https://overheadthealbatross.bandcamp.c ... oy-t-shirt
Deze kwam gisteren binnen.Uit Ierland, in een handgeschreven envelop van de bassist van de band.
![]()
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Een 2e zonnebril

- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Een paar sneakers. Verwachte dat ze heel duur zouden zijn. Viel mee. Dus twee paar gekocht.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Een spijkerjasje, embroidered iron on patches plus pins. Ik ga een ELP jacket maken 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Kun je er niet een H voor zetten in andere kleuren? Dat maakt je pas echt interessant voor de toeschouwer.
In the summer of 1970, rumors circulated that Jimi Hendrix was set to join Emerson, Lake and Palmer (ELP), creating a supergroup dubbed "HELP" (Hendrix, Emerson, Lake & Palmer). While Hendrix and drummer Mitch Mitchell were interested, Hendrix's death in September 1970 stopped any collaboration.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Toen Hendrix aldus definitief verhinderd bleek te zijn, was er nog even sprake van dat Heino toe zou treden tot deze supergroep, naar het is er helaas niet van gekomen.Oofje schreef: ↑20 mar 2026, 10:46
In the summer of 1970, rumors circulated that Jimi Hendrix was set to join Emerson, Lake and Palmer (ELP), creating a supergroup dubbed "HELP" (Hendrix, Emerson, Lake & Palmer). While Hendrix and drummer Mitch Mitchell were interested, Hendrix's death in September 1970 stopped any collaboration.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Een vrijstaand elektrisch kookstelletje voor het geval het gas onbetaalbaar wordt.
Probleemwolf
Zo veel gas verbruikt koken niet hoor, tenzij je natuurlijk dagelijks stoofpotten uren op 3 pitjes laat staan. Meeste verbruik zit in douchen en verwarming.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Alle beetjes helpen. En al gaan we niet helemaal van het gaskoken af.. dit is sws handig. We hebben een open keuken en bij sommige gerechten (bijv met veel knoflook) stinkt de hele huiskamer.
Met zo'n elektrisch kookstelletje kunnen we bij mooi weer in de tuin de geurende gerechten bereiden.
Leuk voor de buren!
Met zo'n elektrisch kookstelletje kunnen we bij mooi weer in de tuin de geurende gerechten bereiden.
Leuk voor de buren!
Probleemwolf
Ik wil nog ns Kovea adapters kopen, dat ik m'n campingpitje op diverse typen canisters kan gebruiken. En dan ff bulkpack blikjes butaan kopen. Geeft ook warmte, voor als de elektriciteit er ook af is.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Krautsurfer
- Meganerd
Een leesbril van vier euro vijftig bij de Rossmann.
M’n eerste.

M’n eerste.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
that's so weird! jouw ogen waren gelaserd!Krautsurfer schreef: ↑21 mar 2026, 20:12 Een leesbril van vier euro vijftig bij de Rossmann.
M’n eerste.
![]()
- Keith Emerson
- Keith Emerson