Wat heb je het laatst aangeschaft?

Waslijstjes, boodschappenlijstjes, jaarlijstjes en checklijstjes dump ze hier zolang ze maar over muziek gaan
Gebruikersavatar
Oofje
Knuffelnerd
Berichten: 14192
Lid geworden op: 10 jul 2024, 10:44

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Oofje » 22 mar 2026, 06:12

super kewl numbestnijn! I love it :love:
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.

- Keith Emerson

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 22 mar 2026, 08:05

Je had nog wel een Aiwa van mij kunnen krijgen, topmodel destijds, heb m nog altijd maar geen bandjes meer
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 22 mar 2026, 12:34

Richardus schreef: 21 mar 2026, 18:41 butaan
Was een leuke grap over bij Dit was het nieuws. :drink:
The company of women with opinions and fat asses.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 22 mar 2026, 12:52

Ja :upup:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 23 mar 2026, 08:29

12x500gr gascartridges met schroefdraad, voor ze opgehamsterd zijn
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Oofje
Knuffelnerd
Berichten: 14192
Lid geworden op: 10 jul 2024, 10:44

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Oofje » 24 mar 2026, 08:34

Afbeelding
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.

- Keith Emerson

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Number9 » 24 mar 2026, 19:17

Oofje schreef: 22 mar 2026, 06:12
super kewl numbestnijn! I love it :love:
Heeft echt bijzonder goed geluid. :worship:

Afbeelding
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
Oofje
Knuffelnerd
Berichten: 14192
Lid geworden op: 10 jul 2024, 10:44

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Oofje » 24 mar 2026, 19:30

Awesome Beat-Man!!! :bounce:

Ik ben blij voor je dat het zo goed bevalt!
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.

- Keith Emerson

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Number9 » 24 mar 2026, 19:44

Dank!
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
Oofje
Knuffelnerd
Berichten: 14192
Lid geworden op: 10 jul 2024, 10:44

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Oofje » 26 mar 2026, 17:25

Flaaks schreef: 20 mar 2026, 10:37
Oofje schreef: 20 mar 2026, 10:07 Een spijkerjasje, embroidered iron on patches plus pins. Ik ga een ELP jacket maken :)
Kun je er niet een H voor zetten in andere kleuren? Dat maakt je pas echt interessant voor de toeschouwer.
Joehoeeee Flaaks! :bounce: :clap:

Afbeelding
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.

- Keith Emerson

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 26 mar 2026, 18:11

HELP! :eek:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
Oofje
Knuffelnerd
Berichten: 14192
Lid geworden op: 10 jul 2024, 10:44

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Oofje » 26 mar 2026, 19:05

:lol:
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.

- Keith Emerson

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 27 mar 2026, 18:49

Cheapo tweedehands 2 pits inductie kookplaat
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 28 mar 2026, 08:27

Dacht ik, d'r komt weer ns geen tweede reactie :roll:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Oofje
Knuffelnerd
Berichten: 14192
Lid geworden op: 10 jul 2024, 10:44

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Oofje » 28 mar 2026, 09:01

Richardus schreef: 27 mar 2026, 18:49 Cheapo tweedehands 2 pits inductie kookplaat
Wat als je bezoek krijgt en een 6 gangen maaltijd moet voorbereiden?
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.

- Keith Emerson

Gebruikersavatar
David
Knuffelnerd
Berichten: 13757
Lid geworden op: 31 aug 2014, 13:12

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door David » 28 mar 2026, 09:48

Richardus schreef: 27 mar 2026, 18:49 Cheapo tweedehands 2 pits inductie kookplaat
Geïnspireerd door ons 2 pits electrisch kookplaatje van vorige week?

Dat is trouwens geen inductie want daar heb je speciale pannen voor nodig.
Wel opvallend dat een gewoon electrisch kookstel 4 x zo goedkoop is als een inductie exemplaar.
Geen idee waar het prijsverschil 'm in zit.
Probleemwolf

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 04 apr 2026, 09:20

Afbeelding

Deze knuffelbeer! :love:

Gebruikersavatar
David
Knuffelnerd
Berichten: 13757
Lid geworden op: 31 aug 2014, 13:12

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door David » 04 apr 2026, 10:39

Vreemdgaan met een knuffelbeer.
Dat gaat je vriend niet leuk vinden :nooo:
Probleemwolf

Gebruikersavatar
David
Knuffelnerd
Berichten: 13757
Lid geworden op: 31 aug 2014, 13:12

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door David » 04 apr 2026, 10:40

Zeker gevonden via second love?
Probleemwolf

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 04 apr 2026, 10:42

:lol:

Hij is dit weekend weg. :drink:

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 07 apr 2026, 17:09

Een plankje, klein doosje houtschroeven, 4 klemmetjes en een tubetje houtlijm.

45 euro. :erm:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 07 apr 2026, 18:38

Siegfried Stahl schreef: 07 apr 2026, 17:09 Een plankje, klein doosje houtschroeven, 4 klemmetjes en een tubetje houtlijm.

45 euro. :erm:
Net te laat voor Goede Vrijdag.
The company of women with opinions and fat asses.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 07 apr 2026, 18:49

:lol:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Krautsurfer » 08 apr 2026, 06:17

Rainy Day Woman schreef: 07 apr 2026, 18:38
Siegfried Stahl schreef: 07 apr 2026, 17:09 Een plankje, klein doosje houtschroeven, 4 klemmetjes en een tubetje houtlijm.

45 euro. :erm:
Net te laat voor Goede Vrijdag.
:worship:
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Gebruikersavatar
Snif
Forumspammer
Forumspammer
Berichten: 6448
Lid geworden op: 03 jan 2009, 23:16

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Snif » 08 apr 2026, 09:08

Rainy Day Woman schreef: 07 apr 2026, 18:38
Siegfried Stahl schreef: 07 apr 2026, 17:09 Een plankje, klein doosje houtschroeven, 4 klemmetjes en een tubetje houtlijm.

45 euro. :erm:
Net te laat voor Goede Vrijdag.
:clap:
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 08 apr 2026, 09:43

:lol:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 08 apr 2026, 10:56

Rainy Day Woman schreef: 07 apr 2026, 18:38
Siegfried Stahl schreef: 07 apr 2026, 17:09 Een plankje, klein doosje houtschroeven, 4 klemmetjes en een tubetje houtlijm.

45 euro. :erm:
Net te laat voor Goede Vrijdag.
:clap:
Feck!

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 17 apr 2026, 17:56

Een nieuw telefoonscherm.
The company of women with opinions and fat asses.

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Number9 » 17 apr 2026, 19:45

Rainy Day Woman schreef: 17 apr 2026, 17:56 Een nieuw telefoonscherm.
Het was weer schermtijd?
Afbeelding
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 17 apr 2026, 20:23

Met Herman de Schermman! :burka:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 18 apr 2026, 22:35

Jullie schermen gelijk weer met woordgrappen.
The company of women with opinions and fat asses.

Gebruikersavatar
Oofje
Knuffelnerd
Berichten: 14192
Lid geworden op: 10 jul 2024, 10:44

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Oofje » 20 apr 2026, 09:10

Meer dan 100 euro aan kattenvoorraad, Keith Emerson boxset kostte 200 en Carl Palmer boxset kostte tegen de 100.

I AM TOTALLY BROKE NOW 🤣
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.

- Keith Emerson

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 25 apr 2026, 14:28

Een boekensteun. Op de foto van bol.com leek het alsof er een complete Gutenberg bijbel op paste. Foto waarschijnlijk met groothoeklens gemaakt want er past net een pocket op. Niet blij.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Snif
Forumspammer
Forumspammer
Berichten: 6448
Lid geworden op: 03 jan 2009, 23:16

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Snif » 25 apr 2026, 14:37

Siegfried Stahl schreef: 25 apr 2026, 14:28 Een boekensteun. Op de foto van bol.com leek het alsof er een complete Gutenberg bijbel op paste. Foto waarschijnlijk met groothoeklens gemaakt want er past net een pocket op. Niet blij.
Gelukkig heb je meer pockets dan Gutenbergbijbels.
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 25 apr 2026, 15:46

erg geestig.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 25 apr 2026, 15:47

Heel erg geestig.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 25 apr 2026, 15:47

Maar ik zit met een boekensteun waarbij ik het boek nog steeds moet vasthouden anders lazert het boek om.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 25 apr 2026, 15:48

Ik ga een negatieve recensie plaatsen. Dat zal ze leren bij Bol.com.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Ysidorus Fuchs
Meganerd
Berichten: 28817
Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
Locatie: Erps-Kwerps

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Ysidorus Fuchs » 25 apr 2026, 17:37

Twee pakjes sigaretten voor vrouwe Fuchs en een flesje Tussin DM (ook voor vrouwe Fuchs).
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 25 apr 2026, 17:44

Afbeelding

Omdat Störig niet om door te komen is. Voor ongeveer 1 euro bij de kringloop.
Feck!

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 25 apr 2026, 17:50

Het eerste gedeelte vond ik geweldig, maar aan het einde kakte het helaas nogal in.

Gebruikersavatar
Ysidorus Fuchs
Meganerd
Berichten: 28817
Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
Locatie: Erps-Kwerps

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Ysidorus Fuchs » 25 apr 2026, 18:09

Tja...
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 30 apr 2026, 17:56

Afbeelding

Het eerste Berlijnse souvenir.
Feck!

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 30 apr 2026, 18:05

:D

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 30 apr 2026, 19:00

:upup:
The company of women with opinions and fat asses.

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Krautsurfer » 30 apr 2026, 19:11

MarkS schreef: 30 apr 2026, 17:56
Het eerste Berlijnse souvenir.
:up:
welkom!
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 01 mei 2026, 07:54

Straks deze raamfolie halen en aanbrengen, zat van de kutkoppen van en inkijk door buren

Afbeelding

deze vind ik ook leuk maar toch te truttig

Afbeelding
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84064
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 01 mei 2026, 10:25

Wel sneu dat Sissi dan niet meer naar buiten kan kijken, bedenk ik me nu :( damn...mss maar niet doen dan, puur om haar. Spul al wel gekocht. An sich went ze daar ook wel weer aan
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22760
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 01 mei 2026, 12:52

Oplaadbare fietsverlichting.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 01 mei 2026, 14:14

Mijn op maat gemaakte oordopjes kwamen vandaag binnen, ruim op tijd voor Dunk!Fest! :bounce:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast