
Onweer!
Re: Onweer!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
't Is hier alweer een poosje klaar.
“I tell you, we are here on Earth to fart around, and don't let anybody tell you different.”
― Kurt Vonnegut, A Man Without a Country
― Kurt Vonnegut, A Man Without a Country
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Onweer!
Stelde geen reet voor.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: Onweer!
Het was bij ons urenlang een verzengend lichtspektakel, een oorverdovend dondergeraas en een hozend waterballet. Daar zijn gewoon geen woorden voor te verzinnen.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
Re: Onweer!
Waarom ga je dan ook wandelen met je baby bij noodweer!!!! 
Baby van twee maanden omgekomen door vallende tak tijdens noodweer België
Baby van twee maanden omgekomen door vallende tak tijdens noodweer België
https://www.nu.nl/buitenland/6320208/ba ... elgie.htmlBij het noodweer van dinsdag is in België een baby van twee maanden omgekomen. Een afgerukte tak viel op de kinderwagen waar het kind in lag. De moeder was met haar baby aan het wandelen in een park in Ukkel.
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Krautsurfer
- Meganerd
- Berichten: 46846
- Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
- Locatie: Berlijn
Re: Onweer!
Net een flinke dosis gehad. De Berlijnse specialiteit:
Aardedonker. Wind. Rennende mensen. Dan breekt de pleuris uit. Golven over de straat en de muren. Rake klappen. Bliksem. Honderd meter zicht. En dan is het weer voorbij. Zonnetje schijnt alweer.
Aardedonker. Wind. Rennende mensen. Dan breekt de pleuris uit. Golven over de straat en de muren. Rake klappen. Bliksem. Honderd meter zicht. En dan is het weer voorbij. Zonnetje schijnt alweer.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
- Berichten: 28817
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
- Locatie: Erps-Kwerps
Re: Onweer!
Minkukel in Ukkel.kattekopje schreef: ↑10 jul 2024, 12:27Bij het noodweer van dinsdag is in België een baby van twee maanden omgekomen. Een afgerukte tak viel op de kinderwagen waar het kind in lag. De moeder was met haar baby aan het wandelen in een park in Ukkel.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
Re: Onweer!
kortstondig 
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
Re: Onweer!
Nu in Zwollywood!! 

we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
Re: Onweer!
Nu in Eusterpaaaark! 
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Re: Onweer!
In twee minuten? 
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Onweer!
Dat schiet lekker op. Is de langnek gaan schuilen?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
Re: Onweer!
Jeeeemig echt bizar veel stormschade op Dwingelderveld na die bui van vorige week. Over hele gebied ontzettend veel bomen ontworteld of simpelweg omgeknakt, tot sommige stukken Leersumachtige ontbossing. Ongelooflijk.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Schijnt bij Meppel nog erger te zijn geweest, vertelde Kolibrie chocodame me net
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Heeft Iameppel het wel overleefd?


Re: Onweer!
Weet ik niet, ik was in Hoogeveen hè
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Ik dacht dat mevrouw Kolibrie dat vast wel had verteld.
Re: Onweer!
Toch de plaats waar ik (afgezien van de geboorte zelf) de eerste vier jaar van m’n leven heb doorgebracht.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
Re: Onweer!
Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien die zich op maandag kunnen gaan ontwikkelen. Voor de provincie Groningen is een ‘code geel’ aangekondigd.
https://www.oogtv.nl/2024/09/knmi-waars ... rsbuien-5/
https://www.oogtv.nl/2024/09/knmi-waars ... rsbuien-5/
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- kattekopje
- Forumspammer
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02
Re: Onweer!
JETZ in Zwollywood 
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Re: Onweer!
Knipperdeknipper
nog geen druppel
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Veel plezier!
Ik verwacht dat hier helemaal niks komt.
Ik verwacht dat hier helemaal niks komt.
Re: Onweer!
Helemaal niets in Amsterdam!
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Re: Onweer!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Onweer!
Nog geen druppeltje hier. 
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Re: Onweer!
Ik kustte daar ooit ene Simone in een discotheek die Lord Nelson heette. Verder zag ik er vlakbij dit jaar een zwarte ooievaar.
Make Peace Not War
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
- Berichten: 28817
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
- Locatie: Erps-Kwerps
Re: Onweer!
Ja, die ooievaar zag je met je ene oog.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
Re: Onweer!
Maar serieus effe. Ik heb hier heel wat hemellicht gezien. Achteraf gezien kan je het op lightningmaps.org zien: het viel allemaal inderdaad zoals ik al dacht aan de andere kant van het kanaal. En ik denk dat het daarbij blijft voorlopig.
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.
Re: Onweer!
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


