Onweer!

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 09 jul 2024, 19:07

aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 09 jul 2024, 19:08

Afbeelding
:worship:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 09 jul 2024, 19:27

Wauw! :eek:

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door iKer » 09 jul 2024, 21:33

Het begint hier net een beetje.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
frobbert
Knuffelnerd
Berichten: 14357
Lid geworden op: 26 jul 2009, 14:48

Re: Onweer!

Bericht door frobbert » 09 jul 2024, 21:37

't Is hier alweer een poosje klaar.
“I tell you, we are here on Earth to fart around, and don't let anybody tell you different.”
― Kurt Vonnegut, A Man Without a Country

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Onweer!

Bericht door deschrijver » 09 jul 2024, 22:50

Stelde geen reet voor.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 09 jul 2024, 22:59

Nope.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door iKer » 10 jul 2024, 07:22

iKer schreef: 09 jul 2024, 21:33 Het begint hier net een beetje.
Was eventjes intens qua regen, max 10 minuten.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Onweer!

Bericht door Flaaks » 10 jul 2024, 09:12

Het was bij ons urenlang een verzengend lichtspektakel, een oorverdovend dondergeraas en een hozend waterballet. Daar zijn gewoon geen woorden voor te verzinnen.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 10 jul 2024, 12:27

Waarom ga je dan ook wandelen met je baby bij noodweer!!!! :(

Baby van twee maanden omgekomen door vallende tak tijdens noodweer België
Bij het noodweer van dinsdag is in België een baby van twee maanden omgekomen. Een afgerukte tak viel op de kinderwagen waar het kind in lag. De moeder was met haar baby aan het wandelen in een park in Ukkel.
https://www.nu.nl/buitenland/6320208/ba ... elgie.html
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Onweer!

Bericht door Krautsurfer » 10 jul 2024, 12:42

Net een flinke dosis gehad. De Berlijnse specialiteit:
Aardedonker. Wind. Rennende mensen. Dan breekt de pleuris uit. Golven over de straat en de muren. Rake klappen. Bliksem. Honderd meter zicht. En dan is het weer voorbij. Zonnetje schijnt alweer.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 10 jul 2024, 14:56

:bounce:
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Gebruikersavatar
Ysidorus Fuchs
Meganerd
Berichten: 28817
Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
Locatie: Erps-Kwerps

Re: Onweer!

Bericht door Ysidorus Fuchs » 10 jul 2024, 14:58

kattekopje schreef: 10 jul 2024, 12:27
Bij het noodweer van dinsdag is in België een baby van twee maanden omgekomen. Een afgerukte tak viel op de kinderwagen waar het kind in lag. De moeder was met haar baby aan het wandelen in een park in Ukkel.
Minkukel in Ukkel.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 16 jul 2024, 15:33

kortstondig :eek:
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 24 aug 2024, 18:13

Nu in Zwollywood!! 🥳🥳
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 24 aug 2024, 18:15

Nu in Eusterpaaaark! :eek:
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 24 aug 2024, 18:17

In twee minuten? :eek:

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Onweer!

Bericht door deschrijver » 24 aug 2024, 18:19

Dat schiet lekker op. Is de langnek gaan schuilen?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 24 aug 2024, 18:33

:bounce:

we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 31 aug 2024, 14:51

Jeeeemig echt bizar veel stormschade op Dwingelderveld na die bui van vorige week. Over hele gebied ontzettend veel bomen ontworteld of simpelweg omgeknakt, tot sommige stukken Leersumachtige ontbossing. Ongelooflijk.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 31 aug 2024, 15:40

Schijnt bij Meppel nog erger te zijn geweest, vertelde Kolibrie chocodame me net
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 31 aug 2024, 16:00

Heeft Iameppel het wel overleefd?

Afbeelding

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 31 aug 2024, 16:03

Weet ik niet, ik was in Hoogeveen hè
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 31 aug 2024, 16:10

Ik dacht dat mevrouw Kolibrie dat vast wel had verteld.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 31 aug 2024, 16:12

Nee.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 31 aug 2024, 16:22

Ok.

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Onweer!

Bericht door Number9 » 31 aug 2024, 21:25

(klaz*) schreef: 31 aug 2024, 16:00 Heeft Iameppel het wel overleefd?

Afbeelding
Toch de plaats waar ik (afgezien van de geboorte zelf) de eerste vier jaar van m’n leven heb doorgebracht.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 02 sep 2024, 06:25

Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien die zich op maandag kunnen gaan ontwikkelen. Voor de provincie Groningen is een ‘code geel’ aangekondigd.

https://www.oogtv.nl/2024/09/knmi-waars ... rsbuien-5/
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 02 sep 2024, 07:49

Afbeelding

Gebruikersavatar
kattekopje
Forumspammer
Berichten: 5184
Lid geworden op: 26 jan 2024, 08:02

Re: Onweer!

Bericht door kattekopje » 02 sep 2024, 17:45

JETZ in Zwollywood :bounce:
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 02 sep 2024, 18:03

Wie is dat, Jetz?
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 02 sep 2024, 20:12

Incoming!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 02 sep 2024, 20:30

Knipperdeknipper :love: nog geen druppel
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 02 sep 2024, 20:42

Jetzt get's los!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 02 sep 2024, 20:45

Veel plezier! :up:

Ik verwacht dat hier helemaal niks komt.

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Onweer!

Bericht door Number9 » 02 sep 2024, 20:51

(klaz*) schreef: 02 sep 2024, 20:45 Veel plezier! :up:

Ik verwacht dat hier helemaal niks komt.
Helemaal niets in Amsterdam!

If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 02 sep 2024, 20:53

Noodweer!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 02 sep 2024, 20:54

aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door Siegfried Stahl » 02 sep 2024, 23:30

Nog geen druppeltje hier. :upup:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door iKer » 02 sep 2024, 23:51

Number9 schreef: 31 aug 2024, 21:25
(klaz*) schreef: 31 aug 2024, 16:00 Heeft Iameppel het wel overleefd?

Afbeelding
Toch de plaats waar ik (afgezien van de geboorte zelf) de eerste vier jaar van m’n leven heb doorgebracht.
Ik kustte daar ooit ene Simone in een discotheek die Lord Nelson heette. Verder zag ik er vlakbij dit jaar een zwarte ooievaar.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door iKer » 02 sep 2024, 23:53

Het werd hier rond 20:40 uur zeer donker.


Afbeelding
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
Ysidorus Fuchs
Meganerd
Berichten: 28817
Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
Locatie: Erps-Kwerps

Re: Onweer!

Bericht door Ysidorus Fuchs » 02 sep 2024, 23:57

iKer schreef: 02 sep 2024, 23:51Ik kustte daar ooit ene Simone in een discotheek die Lord Nelson heette. Verder zag ik er vlakbij dit jaar een zwarte ooievaar.
Ja, die ooievaar zag je met je ene oog.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door iKer » 03 sep 2024, 00:11

Niet die, smeerpijp!
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door iKer » 03 sep 2024, 00:12

Dat zou overigens dan een bruine ooievaar zijn.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door MarkS » 03 sep 2024, 05:55

iKer schreef: 02 sep 2024, 23:53 Het werd hier rond 20:40 uur zeer donker.
Joh!
https://www.buienradar.nl/nederland/zon ... -ondergang
Feck!

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Onweer!

Bericht door Richardus » 03 sep 2024, 06:05

:lol:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 03 sep 2024, 07:31

:lol:

Gebruikersavatar
MadSteven
Forumnerd
Berichten: 1270
Lid geworden op: 04 jan 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door MadSteven » 08 sep 2024, 03:10

Maar serieus effe. Ik heb hier heel wat hemellicht gezien. Achteraf gezien kan je het op lightningmaps.org zien: het viel allemaal inderdaad zoals ik al dacht aan de andere kant van het kanaal. En ik denk dat het daarbij blijft voorlopig.
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.

Gebruikersavatar
MadSteven
Forumnerd
Berichten: 1270
Lid geworden op: 04 jan 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Onweer!

Bericht door MadSteven » 08 sep 2024, 03:13

(klaz*) schreef: 31 aug 2024, 16:00 Afbeelding
Da's in elk geval beter dan
Afbeelding


Zucht.
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Onweer!

Bericht door (klaz*) » 08 sep 2024, 07:49

:lol: :upup:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten