Verdomd!
Benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Gaan ze nog een taaie kluif aan hebben, vermoed ik.
roadrunner schreef: ↑16 mar 2022, 17:00 Laatste dag in isolatie sinds mijn besmetting een week geleden. Behoorlijk ziek geweest maar het lijkt er niet op dat ik er iets aan over ga houden.![]()
Tot de volgende mutatie, natuurlijk.
Of na massaal verlies van immuniteit als het virus een tijd niet heeft gecirculeerd.
Dit vaccin is gebaseerd op de standaard methode van vaccinontwikkeling. Het is speciaal aangeschaft om mensen die de nieuwe mRNA vaccins niet vertrouwen te bedienen. Dat blijkt nu anders uit te pakken. De meeste vaccinweigeraars hebben allang corona doorgemaakt of vertrouwen niks en niemand meer.
Dat zal wel, maar dan moet je niet gaan zeuren over iemand die hiermee doelbewust grote winsten zou willen pakken. Er zat een goed idee achter.
België wil het binnenharken en opslaan van metadata door communicatiebedrijven mogelijk zelfs verplichten.Richardus schreef: ↑06 mei 2022, 19:49 CDC Tracked Millions of Phones to See If Americans Followed COVID Lockdown Orders
The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) bought access to location data harvested from tens of millions of phones in the United States to perform analysis of compliance with curfews, track patterns of people visiting K-12 schools, and specifically monitor the effectiveness of policy in the Navajo Nation, according to CDC documents obtained by Motherboard. The documents also show that although the CDC used COVID-19 as a reason to buy access to the data more quickly, it intended to use it for more-general CDC purposes.
But some of the use cases are not explicitly linked to the COVID-19 pandemic. One reads “Research points of interest for physical activity and chronic disease prevention such as visits to parks, gyms, or weight management businesses.”
Another section of the document elaborates on the location data’s use for non-COVID-19–related programs.
“CDC also plans to use mobility data and services acquired through this acquisition to support non-COVID-19 programmatic areas and public health priorities across the agency, including but not limited to travel to parks and green spaces, physical activity and mode of travel, and population migration before, during, and after natural disasters,” it reads. “The mobility data obtained under this contract will be available for CDC agency-wide use and will support numerous CDC priorities.”
Against that inflamed backdrop, the use of cellphone location data for such a wide variety of tracking measures, even if effective for becoming better informed on the pandemic’s spread or for informing policy, is likely to be controversial. It's also likely to give anti-vaccine groups a real-world data point on which to pin their darkest warnings.
https://www.vice.com/en/article/m7vymn/ ... ta-curfews
Oh, dan heb je de placebo.Siegfried Stahl schreef: ↑07 mei 2022, 14:36 De vierde prik heeft geen bijwerkingen of pijnlijke arm tot gevolg kan ik u melden.
Het is een prikje van niks.
heb je ooit meegemaakt dat Rutte en zijn fruitige vriendjes verder gekeken hebben dan een dag in de toekomst?Richardus schreef: ↑16 mei 2022, 05:43 Door uitblijven coronastrategie komt lockdown weer in beeld
Nederland is slecht voorbereid op een heftige coronagolf in de herfst. De kabinetsplannen zijn te vrijblijvend en de uitwerking van deze plannen duren te lang. Hierdoor wordt kostbare tijd verloren. Als het tegenzit met het coronavirus dreigt deze herfst of winter een nieuwe lockdown. Dat blijkt onder meer uit een rondgang van de NOS onder ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers.
https://nos.nl/artikel/2429004-door-uit ... r-in-beeld
Told ya
Door een vaccinatie bouw je ook immuniteit op.Richardus schreef: ↑24 jul 2022, 10:34 Zoals je wel kunt afleiden, neig ik er steeds meer naar me niet opnieuw te laten vaccineren, als niet behorend tot een risicogroep. Over of een infectie met mildere symptomen gepaard gaat, kan ik zo gauw geen betrouwbare, goed onderbouwde bronnen vinden. Maar als ik lees dat de kans op long covid er niet tot nauwelijks kleiner van wordt...vind ik een weekje ziek zijn (en immuniteit opbouwen) bij het leven horen.
Een sterker argument voor vaccinatie is voor mij, nog steeds, om mijn wel kwetsbare cliënten niet te besmetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten