Dump hier uw ouwemannenkwaaltjes. Gedeelde smart is halve smart.
- Krautsurfer
- Meganerd
Dump hier uw ouwemannenkwaaltjes. Gedeelde smart is halve smart.
Was dit topic er al?
Zo ja, dan ben ik dat vergeten.
En da's iets dat er met de jaren niet beter op wordt:
Vergeetachtigheid.
Dan:
Voortdurend licht gezeik met m'n rug sinds m'n hernia van 2019. Valt inmiddels onder de categorie: Chronisch lichte pijn.
Verder:
Pijn in knieën als m'n fietszadel net een millimeter te laag staat, of als ik voor m'n rugtherapie op zo'n rare stepper moet steppen.
Onvermijdelijk:
Doofheid. Valt an sich mee, maar als er achtergrondruis/lawaai is, kan ik geen gesprek meer voeren, want ik versta er dan geen hol meer van. Wordt steeds erger, maar heel langzaam.
Ook:
Hier en daar een lichte klaplong (Is alweer een paar jaar geleden, maar dat was zeker niet de laatste keer, hoewel de eerste keer viel onder de categorie: Niet Best, Drie Weken Ziekenhuis)
Tevens:
Volkomen verklote rechterschouder, met startende issues rechterelleboog wegens werken met computers. Begon 25 jaar terug. Valt onder de categorie: chronisch lichte pijn. Bureau moet exact de goede hoogte hebben, anders: Chronisch zware pijn. Kan al een half jaar niet meer goed op m'n rechterkant liggen om te slapen. Zeer irritant! Gaat laatste maand iets beter, gelukkig.
Verneukeratief:
Slechter wordende ogen. Heb steeds meer licht nodig om iets goed te kunnen zien. Moet ook leesbril, geen zin in. Haat brillen.
Alsook:
Pijn in m'n voetzolen na een uur lopen, en niet te zuinig. Alsof m'n voetbotjes een halve slag gedraaid zitten.
Heel soms:
Pijn in mijn benen, al m'n hele leven, geen idee waarom. Dacht vroeger dat het groeipijn was. Simpele pijnstiller helpt.
Af en toe:
Migraine. Maar dat was vroeger erger, dus off-topic.
En jawel:
Een rare vorm van gordelroos op m'n voetzolen (En vroeger vingers) Irritante kleine blaasjes die jeuken. Die krab ik open, waarna m'n voetzolen er wekenlang als een slachthuis uitzien, want ik blijf krabben. Doet zeer, maar loop er al jaren gewoon doorheen.
Doe ook maar:
Van tijd tot tijd hartritmestoornissen.
Sowieso:
Belachelijk hoog cholesterolgehalte, familiekwaaltje. Kwam op na m'n 35ste. Dagelijks pilletje tegen slikken.
Ongeneselijk:
Progressief ouder wordende en kaler wordende kop. Terminaal, maar duurt nog even.
Deze klaaglijst zal de komende tijd aangevuld worden zodra me weer wat te binnen schiet.
Zo ja, dan ben ik dat vergeten.
En da's iets dat er met de jaren niet beter op wordt:
Vergeetachtigheid.
Dan:
Voortdurend licht gezeik met m'n rug sinds m'n hernia van 2019. Valt inmiddels onder de categorie: Chronisch lichte pijn.
Verder:
Pijn in knieën als m'n fietszadel net een millimeter te laag staat, of als ik voor m'n rugtherapie op zo'n rare stepper moet steppen.
Onvermijdelijk:
Doofheid. Valt an sich mee, maar als er achtergrondruis/lawaai is, kan ik geen gesprek meer voeren, want ik versta er dan geen hol meer van. Wordt steeds erger, maar heel langzaam.
Ook:
Hier en daar een lichte klaplong (Is alweer een paar jaar geleden, maar dat was zeker niet de laatste keer, hoewel de eerste keer viel onder de categorie: Niet Best, Drie Weken Ziekenhuis)
Tevens:
Volkomen verklote rechterschouder, met startende issues rechterelleboog wegens werken met computers. Begon 25 jaar terug. Valt onder de categorie: chronisch lichte pijn. Bureau moet exact de goede hoogte hebben, anders: Chronisch zware pijn. Kan al een half jaar niet meer goed op m'n rechterkant liggen om te slapen. Zeer irritant! Gaat laatste maand iets beter, gelukkig.
Verneukeratief:
Slechter wordende ogen. Heb steeds meer licht nodig om iets goed te kunnen zien. Moet ook leesbril, geen zin in. Haat brillen.
Alsook:
Pijn in m'n voetzolen na een uur lopen, en niet te zuinig. Alsof m'n voetbotjes een halve slag gedraaid zitten.
Heel soms:
Pijn in mijn benen, al m'n hele leven, geen idee waarom. Dacht vroeger dat het groeipijn was. Simpele pijnstiller helpt.
Af en toe:
Migraine. Maar dat was vroeger erger, dus off-topic.
En jawel:
Een rare vorm van gordelroos op m'n voetzolen (En vroeger vingers) Irritante kleine blaasjes die jeuken. Die krab ik open, waarna m'n voetzolen er wekenlang als een slachthuis uitzien, want ik blijf krabben. Doet zeer, maar loop er al jaren gewoon doorheen.
Doe ook maar:
Van tijd tot tijd hartritmestoornissen.
Sowieso:
Belachelijk hoog cholesterolgehalte, familiekwaaltje. Kwam op na m'n 35ste. Dagelijks pilletje tegen slikken.
Ongeneselijk:
Progressief ouder wordende en kaler wordende kop. Terminaal, maar duurt nog even.
Deze klaaglijst zal de komende tijd aangevuld worden zodra me weer wat te binnen schiet.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 04 feb 2021, 15:24, 5 keer totaal gewijzigd.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Re: Dump hier uw ouwemannenkwaaltjes. Gedeelde smart is halve smart.
Kwaliteit van slaap die er op achteruitgaat met de jaren.
Goed slapen is KEY. Voor alles. Als ik rotslecht geslapen heb, is de dag ook al half om zeep.
Goed slapen is KEY. Voor alles. Als ik rotslecht geslapen heb, is de dag ook al half om zeep.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date
- Krautsurfer
- Meganerd
Klopt.
Ik beweeg sinds dat thuiswerken te weinig, waardoor ik slechter slaap.
Heb wel gemerkt dat tegenwoordig zes, zeven uur slaap genoeg is. Had vroeger meer nodig.
Maar een nacht slecht geslapen is een dag niet geleefd..
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Oei, Kraut... dat is best een hele lijst.
Hier (heel) af en toe een migraine achtige aanval. Maar is vaak binnen paar uur weer over en gewoon met Ibuprofen te verhelpen.
Soms kaakontstekingen. Moet dit jaar weer geopereerd worden maar zooooo geen zin in. Duur grapje ook.
Afnemend libido, maar ach. Kon ook best wel minder.
Laag testosterongehalte.
Te laag vitamine D. Heeft zowat iedereen boven de vijftig begreep ik. Dagelijkse inname pilletje.
Slechter wordend zicht.
Tinnitus. En (dus) afnemend gehoor. Exact zelfde klachtenbeeld als Kraut.
Een rug met soortgelijke klachten als Kraut. Is een teruggekeerd issue sinds een lichte hernia.
Reumatisch aandoende gewrichtsklachten maar wil daar nog steeds niet mee naar huisarts. Wordt vervolgd ben ik bang.
Cara/astmatische bronchitis (sinds m'n 8e al...)
In rechterhand zit slijtage.
Vaak slecht humeur.. euhm..
Denk dat de lijst vrij compleet is op deze manier.
Hier (heel) af en toe een migraine achtige aanval. Maar is vaak binnen paar uur weer over en gewoon met Ibuprofen te verhelpen.
Soms kaakontstekingen. Moet dit jaar weer geopereerd worden maar zooooo geen zin in. Duur grapje ook.
Afnemend libido, maar ach. Kon ook best wel minder.
Laag testosterongehalte.
Te laag vitamine D. Heeft zowat iedereen boven de vijftig begreep ik. Dagelijkse inname pilletje.
Slechter wordend zicht.
Tinnitus. En (dus) afnemend gehoor. Exact zelfde klachtenbeeld als Kraut.
Een rug met soortgelijke klachten als Kraut. Is een teruggekeerd issue sinds een lichte hernia.
Reumatisch aandoende gewrichtsklachten maar wil daar nog steeds niet mee naar huisarts. Wordt vervolgd ben ik bang.
Cara/astmatische bronchitis (sinds m'n 8e al...)
In rechterhand zit slijtage.
Vaak slecht humeur.. euhm..
Denk dat de lijst vrij compleet is op deze manier.
Make Peace Not War
- Krautsurfer
- Meganerd
Ja, dat vitamine D-gebeuren.
Daar heeft iedereen boven en onder de evenaar last van. We zitten teveel binnen en er is te weinig zonlicht.
Een jaar of wat terug kreeg ik een bloedondserzoek omdat ik voortdurend vermoeid was.
Na bloedonderzoek bleek dat ik een zeer ernstig vitamine D tekort had.
De doc had die pillen heel handig voor 25 pop per potje klaarstaan op z'n bureau. Was een stokpaardje van 'm.
Heb ze toch maar gekocht, en probeer ze dagelijks te slikken.
(in Polen zijn die dingen stuk-ken goedkoper trouwens)
Het helpt toch wel, vermoed ik. Ik zat er een jaar of wat terug veel verder doorheen dan nu.
Daar heeft iedereen boven en onder de evenaar last van. We zitten teveel binnen en er is te weinig zonlicht.
Een jaar of wat terug kreeg ik een bloedondserzoek omdat ik voortdurend vermoeid was.
De doc had die pillen heel handig voor 25 pop per potje klaarstaan op z'n bureau. Was een stokpaardje van 'm.
Het helpt toch wel, vermoed ik. Ik zat er een jaar of wat terug veel verder doorheen dan nu.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 04 feb 2021, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Krautsurfer
- Meganerd
Wat die lijst betreft:
Mjah.
Het lijkt heel wat, maar meestal merk ik nergens wat van. Alleen als ik er op let.
Maar het is wel zo met dit soort dingen:
De klachten gaan meestal niet meer weg, en zullen langzaam sterker worden.
Zo gaat dat.
Ik ben de vijftig gepasseerd, dat wat me nog rest aanvaard ik blijmoedig als bonus.
Lijkt me wel leuk om opa te worden, dat zou ik nog graag meemaken.
Mjah.
Het lijkt heel wat, maar meestal merk ik nergens wat van. Alleen als ik er op let.
Maar het is wel zo met dit soort dingen:
De klachten gaan meestal niet meer weg, en zullen langzaam sterker worden.
Zo gaat dat.
Ik ben de vijftig gepasseerd, dat wat me nog rest aanvaard ik blijmoedig als bonus.
Lijkt me wel leuk om opa te worden, dat zou ik nog graag meemaken.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Krautsurfer
- Meganerd
Qua testosteron:
geen idee, maar m'n libido is nog steeds tamelijk hoog. Niet meer wat het was toen ik vijftien was natuurlijk, maar dat was ook gewoon absurd. Snap niet dat ik het overleefd heb.
geen idee, maar m'n libido is nog steeds tamelijk hoog. Niet meer wat het was toen ik vijftien was natuurlijk, maar dat was ook gewoon absurd. Snap niet dat ik het overleefd heb.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Chronische hoodpijn dus
Toenemende winderigheid en sowieso wat dunnere ontlasting dan vroeger
Veel plasdrang (moet regelmatig 's nachts mijn bed uit om te pissen)
Afnemend libido en toenemende impotentie (vind dat zelf wel rustgevend maar mevrouw David wordt juist steeds geiler naarmate ze ouder wordt)
Vergeetachtigheid
Slechtere ogen (heb 3 verschillende brillen die ik door eerdergenoemde vergeetachtigheid steeds loop te zoeken wat door de slechte ogen niet lukt)
Ik hou mijn hart vast voor de jaren die nog komen gaan
Toenemende winderigheid en sowieso wat dunnere ontlasting dan vroeger
Veel plasdrang (moet regelmatig 's nachts mijn bed uit om te pissen)
Afnemend libido en toenemende impotentie (vind dat zelf wel rustgevend maar mevrouw David wordt juist steeds geiler naarmate ze ouder wordt)
Vergeetachtigheid
Slechtere ogen (heb 3 verschillende brillen die ik door eerdergenoemde vergeetachtigheid steeds loop te zoeken wat door de slechte ogen niet lukt)
Ik hou mijn hart vast voor de jaren die nog komen gaan
Probleemwolf
Afhankelijk van je dosering zijn ze hier best goedkoop. Toch?Krautsurfer schreef: ↑04 feb 2021, 15:29 Ja, dat vitamine D-gebeuren.
Wat me wel verraste: ik kom dagelijks buiten en in weekend vaak zelfs meerdere uren achtereen.
En dan toch tekort.
Make Peace Not War
Was het nieuwste issue wel vergeten:
Slaapapneu. Ik slaap met een CPAP, en dat slaapt best okay.
Slaapapneu. Ik slaap met een CPAP, en dat slaapt best okay.
Make Peace Not War
- Krautsurfer
- Meganerd
Die van mij hadden een vele, vele malen hogere concentratie.iKer schreef: ↑04 feb 2021, 16:41Afhankelijk van je dosering zijn ze hier best goedkoop. Toch?Krautsurfer schreef: ↑04 feb 2021, 15:29 Ja, dat vitamine D-gebeuren.
Wat me wel verraste: ik kom dagelijks buiten en in weekend vaak zelfs meerdere uren achtereen.
En dan toch tekort.
Volgens m'n doc heeft iedereen in Noord-Europa een chronisch tekort, zelfs als je buiten werkt.
Het zal wel.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Zere voeten, en ik kan niet fijn meer op mijn knieën zitten.
Verder geen klachten.
Verder geen klachten.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Ik verwerk alcohol niet meer goed.
Verder geen kwaaltjes. Dank u.
Verder geen kwaaltjes. Dank u.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik drink praktisch nooit meer.
Dus ik sta ondersteboven van drie slokken bier tegenwoordig.
Dat verwerken gaat nog steeds hetzelfde, geen klachten daar, alhoewel een goeie kater nooit leuk is.
Meestal te verhelpen met een paar vettige gebakken eieren vol met kaas en spek.
Alstublieft.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 04 feb 2021, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Ik heb nergens last van. Ook geen midlifecrisis.
De bril heb ik al dertig jaar, de tinitus ook (wordt wel erger heb ik de indruk).
Ok, ik ben niet meer lenig, en de spierkracht (was al niet om over naar huis te schrijven) is bedroevend.
Het goede nieuws: er zat geen bloed in mijn poep! Over twee jaar de herkansing.
De bril heb ik al dertig jaar, de tinitus ook (wordt wel erger heb ik de indruk).
Ok, ik ben niet meer lenig, en de spierkracht (was al niet om over naar huis te schrijven) is bedroevend.
Het goede nieuws: er zat geen bloed in mijn poep! Over twee jaar de herkansing.
Laatst gewijzigd door MarkS op 04 feb 2021, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Feck!
- Krautsurfer
- Meganerd
Dat hoor je wel vaker.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Wat een lange lijsten! Veel is herkenbaar, gelukkig niet alles. Kaal ben ik al een jaar of 30. Dat geeft alleen maar aan dat ik evolutionair wat verder van de aap verwijderd ben dan de gemiddelde man. Mijn grootste kwaal is een steeds ernstiger wordende stijfheid van lijf en leden. Als ik op mijn fiets stap dan krijg ik mijn been slechts met moeite over het zadel. Ik zal een dezer dagen geheid een keer omflikkeren, en vallen daar heb ik helemaal geen zin meer in. Ik kan 's ochtends mijn sokken alleen met veel moeite aankrijgen; vaak kies ik noodgedwongen voor liggend op bed. Desalniettemin sta ik bekend als vrij snel op de tennisbaan. Wonderlijk. Ik denk trouwens dat ik hielspoor aan het ontwikkelen ben. Mijn onderrug mag verder graag tegen me zeuren, maar dat wijt ik aan het feit dat ik hele dagen achter de computer zit. Regelmatig vraag ik mijn vrouw 's ochtends in bed om mijn rug wat te masseren en dat doet ze ook nog. Het is ook nodig. Mijn geheugen doet het nog goed, althans dat van de lange termijn, want ik win nog van elke kandidaat bij De Slimste Mens en Het Mes Op Tafel. Mijn kortetermijngeheugen is echter wat minder goed op dreef, maar dat zou ook verstrooidheid kunnen zijn natuurlijk. Ik ben bang van niet. Verder nemen mijn zicht en gehoor weliswaar een beetje af, en ook ik hoor voortdurend een licht suizen, maar mijn smaak wordt steeds beter.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Snel weg uit dit topic...
- Krautsurfer
- Meganerd
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Ik heb een bril/lenzen voor bijziendheid, maar volgens mij telt verziendheid pas echt als ouwemannenkwaal. Daarnaast heb ik hooikoorts, maar dat neemt vaak juist af wanneer je ouder wordt. Verder heb ik meerdere keren in het ziekenhuis gelegen, maar dat was allemaal voor mijn twaalfde.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Vertel!
Ik heb éen keer vier maanden in het ziekenhuis gelegen, op mijn negende, met beenmerg ontsteking. Dat was kantje boord.
Feck!
De eerste keer was toen ik een jaar of 2 was, vanwege een ontsteking van de middenoorbeentjes die richting de hersenen ging. Later heb ik nog twee keer vanwege een oorontsteking in het ziekenhuis gelegen (waarvan één keer in het Zwitserse Visp). En ik ben nog met het syndroom van Henoch-Schönlein in het ziekenhuis opgenomen geweest. Ik weet niet meer precies hoe oud ik toen was (ik gok een jaar of 8), maar wel dat ik niet meer op mijn benen kon staan.
Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik een paar jaar geleden nog met een ambulancerit in het ziekenhuis ben beland. Maar dat was gelukkig slechts op de eerste hulp. Ik was flauwgevallen en met mijn voorhoofd terechtgekomen op een metalen tafelpoot bij Smullers op Station Sloterdijk.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Ja, dan vraag je er ook om(klaz*) schreef: ↑05 feb 2021, 09:33Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik een paar jaar geleden nog met een ambulancerit in het ziekenhuis ben beland. Maar dat was gelukkig slechts op de eerste hulp. Ik was flauwgevallen en met mijn voorhoofd terechtgekomen op een metalen tafelpoot bij Smullers op Station Sloterdijk.
Feck!
- Krautsurfer
- Meganerd
Dat heb ik ook gehad!
Toen ik vijf was! Vier weken lang in het ziekenhuis met elke dag afschuwelijke bloedprikken!
Ik zat lekker te tekenen in de kleuterschool, had al een paar dagen vage pijn in mijn benen, en ineens deden mijn benen het niet meer. Hop naar het ziekenhuis.
Had niet veel gescheeld of ik was m'n benen voorgoed kwijtgeraakt!
Kan me nog steeds herinneren dat ik een fantastisch boek van de fabeltjeskrant van mijn ouders had gekregen, en een mintgroene Playmobil-indiaan.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Same here. Behalve dat de vervanger van de huisarts het niet nodig vond langs te komen. Ik werd binnen gebracht met 42 graden koorts. Ik lag te trippen in bed. Wel een bad trip overigens. De eerste week (?) kreeg ik zes keer per dag een zeer pijnlijke penicilline injectie.Krautsurfer schreef: ↑05 feb 2021, 10:03
Dat heb ik ook gehad!
Toen ik vijf was! Vier weken lang in het ziekenhuis met elke dag afschuwelijke bloedprikken!
Ik zat lekker te tekenen in de kleuterschool, had al een paar dagen vage pijn in mijn benen, en ineens deden mijn benen het niet meer. Hop naar het ziekenhuis.
Had niet veel gescheeld of ik was m'n benen voorgoed kwijtgeraakt!
Feck!
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik was vijf, weet er nog maar bar weinig van.
Erg veel huilen, dat weet ik nog wel. En ik lag wekenlang in m'n eentje op een kamer.
Het eten was niet te vreten...
Zal m'n ouders er nog eens naar vragen.
Ik weet wel dat m'n vader die dag een belangrijke vergadering had bij de vakbond, en dat-ie die afzegde om naar het ziekenhuis te komen. Want beslissing over benen moest genomen worden. En dat werd 'm niet in dank afgenomen. Hij kreeg te horen dat-ie moest kiezen tussen een carrière bij de vakbond, of voor z'n gezin.
Toen is-ie woedend geworden, en uit de vakbond gestapt.

Erg veel huilen, dat weet ik nog wel. En ik lag wekenlang in m'n eentje op een kamer.
Het eten was niet te vreten...
Zal m'n ouders er nog eens naar vragen.
Ik weet wel dat m'n vader die dag een belangrijke vergadering had bij de vakbond, en dat-ie die afzegde om naar het ziekenhuis te komen. Want beslissing over benen moest genomen worden. En dat werd 'm niet in dank afgenomen. Hij kreeg te horen dat-ie moest kiezen tussen een carrière bij de vakbond, of voor z'n gezin.
Toen is-ie woedend geworden, en uit de vakbond gestapt.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Iemand anders nog horrorverhalen uit het ziekenhuis? 
Feck!
- Krautsurfer
- Meganerd
Mijn eerste klaplong was wel een belevenis.
Kreeg 'm na m'n werk, op de laatste werkdag voor m'n vakantie. Echt letterlijk de laatste doos met koffie op een plank gezet, en 'Pieng!'.
Kon net naar de tram strompelen. Dacht dat het een hartaanval was, toen ik thuis kwam neergestort en m'n onderbuurman een ambulance laten bellen. Kwamen ze omhoog met van die shockers 'waar legt-ie!'
Daarna met ambulance naar het ziekenhuis.
Drie weken met een slang tussen m'n ribben in een bed op een zaal met vijf stervende oude mannen.
Ik kon dat bed dus ook niet uit, want die slang zat vast aan een middelgrote machine die constant de lucht tussen m'n long en m'n longvlies wegzoog.
Drie weken in bed.
Ik kan je vertellen dat het woord 'stoelgang' daarna ongeveer hetzelfde betekent als 'marteling'.
Een van die ouwe mannen was dementerend en dacht dat ik z'n buurvrouw was, waar-ie blijkbaar ooit iets mee had gehad.
Uiteindelijk moesten ze 'm vastbinden in z'n bed...
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 05 feb 2021, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Mwoah 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Besprong ie je 's nachts?Krautsurfer schreef: ↑05 feb 2021, 12:14Mijn eerste klaplong was wel een belevenis.
Kreeg 'm na m'n werk, op de laatste werkdag voor m'n vakantie. Echt letterlijk de laatste doos met koffie op een plank gezet, en 'Pieng!'.
Kon net naar de tram strompelen. Dacht dat het een hartaanval was, toen ik thuis kwam neergestort en m'n onderbuurman een ambulance laten bellen. Kwamen ze omhoog met van die shockers 'waar legt-ie!'
Drie weken met een slang tussen m'n ribben in een bed op een zaal met vijf stervende oude mannen.
Ik kon dat bed dus ook niet uit, want die slang zat vast aan een middelgrote machine die constant de lucht tussen m'n long en m'n longvlies wegzoog.
Drie weken in bed.
Ik kan je vertellen dat het woord 'stoelgang' daarna ongeveer hetzelfde betekent als 'marteling'.
Een van die ouwe mannen was dementerend en dacht dat ik z'n buurvrouw was, waar-ie blijkbaar ooit iets mee had gehad.
Feck!
- Krautsurfer
- Meganerd
Dat was wel z'n bedoeling, ja.MarkS schreef: ↑05 feb 2021, 13:17Besprong ie je 's nachts?Krautsurfer schreef: ↑05 feb 2021, 12:14Mijn eerste klaplong was wel een belevenis.
Drie weken in bed.
Uiteindelijk moesten ze 'm vastbinden in z'n bed...![]()
Na de tweede nacht ging-ie gelukkig van de zaal af.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Behalve het syndroom van Klinefelter, Aids, aambeien en een erectiestoornis heb ik weinig te klagen. Ik krijg veel steun tijdens het coronalotgevallenclubje op de woensdagavond.
Verder heb ik weinig reden tot klagen: een jaar of vijf geleden had ik een ongelukje en schoot mijn knieschijf uit de kom. Die zat letterlijk aan de achterkant van knie en dat voelde onprettig. Niet zo erg als de hoofdpijn van David natuurlijk, maar toch.
Na twee operaties en anderhalf jaar revalideren bleek ik een goede chirurg te hebben gehad. Hardlopen ging weer, meestal pijnvrij en heb ik weer meerdere marathons kunnen lopen.
Verder is mijn blinde darm geknapt, dat was ook wel een dingetje. Negen dagen in het ziekenhuis maar zoals jullie weten: onkruid vergaat niet
Verder heb ik weinig reden tot klagen: een jaar of vijf geleden had ik een ongelukje en schoot mijn knieschijf uit de kom. Die zat letterlijk aan de achterkant van knie en dat voelde onprettig. Niet zo erg als de hoofdpijn van David natuurlijk, maar toch.
Na twee operaties en anderhalf jaar revalideren bleek ik een goede chirurg te hebben gehad. Hardlopen ging weer, meestal pijnvrij en heb ik weer meerdere marathons kunnen lopen.
Verder is mijn blinde darm geknapt, dat was ook wel een dingetje. Negen dagen in het ziekenhuis maar zoals jullie weten: onkruid vergaat niet
Is Woke
- Krautsurfer
- Meganerd
syndroom van Klinefelter:
onvruchtbaarheid
geringe of volledig afwezige baardgroei
enige borstvorming
een wat grotere lichaamslengte
wat langere armen
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
En een heel klein piemeltje.Krautsurfer schreef: ↑05 feb 2021, 17:49
onvruchtbaarheid
enige borstvorming
wat langere armen
Feck!
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Krautsurfer schreef: ↑05 feb 2021, 17:49
onvruchtbaarheid
enige borstvorming
wat langere armen
Is Woke
Dit is toch wel een geweldige ankedoteKrautsurfer schreef: ↑05 feb 2021, 12:14
Probleemwolf
Sure Sieg.Siegfried Stahl schreef: ↑04 feb 2021, 17:24 Zere voeten, en ik kan niet fijn meer op mijn knieën zitten.
Verder geen klachten.
Make Peace Not War
Trouwens, al die stijfheid in de verkeerde lichaamsdelen alhier: ga gvd yoga (of ouderwetsche Europeesche rek-en strekoefeningen) doen!
Inmiddels zit iKer aan de 1+ yogasessies per week. Probeer het. Plz. Doe het voor jezelf.
Vooral Flaaks: serieus shocking wat hij vertelt.
Hoe kun je jezelf zo verwaarlozen?
Inmiddels zit iKer aan de 1+ yogasessies per week. Probeer het. Plz. Doe het voor jezelf.
Vooral Flaaks: serieus shocking wat hij vertelt.
Hoe kun je jezelf zo verwaarlozen?
Make Peace Not War
-
roadrunner
- Forumjunk

Ik heb nergens last van 
Fijn. Nooit meer klagen over mij dan.
Make Peace Not War
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
nee echt...moet dadelijk alleen weer wat hooikoortspilletjes pakken maar verder....ik ben niet moeders mooiste maar wel vrij gezond.iKer schreef: ↑05 feb 2021, 23:40Sure Sieg.Siegfried Stahl schreef: ↑04 feb 2021, 17:24 Zere voeten, en ik kan niet fijn meer op mijn knieën zitten.
Verder geen klachten.
Op het moment van schrijven dus. Je weet maar nooit. Wie kent zijn komend uur?
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Het vangen van konijnen en andere knaagdieren verloopt wat moeizamer dan vroeger, maar verder heeft Ysfoxy niet zoveel last van kwaaltjes.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Ik heb natuurlijk wel een leesbril.
Feck!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
En een plaat voor je kop! Hoeveel keer moet ik dat nu nog herhalen?
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
De plaatslager heeft gesproken.