Kan iemand mij uitleggen wat woke is ?!
- Mina en de mieren
- Meganerd
Kan iemand mij uitleggen wat woke is ?!
UH wil het niet doen 
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Re: Kan iemand mij uitleggen wat woke is ?!
Doorgeslagen politiek-correct denken dat zich steeds meer als totalitair manifesteert. Zie bijvoorbeeld hier.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- Mina en de mieren
- Meganerd
Ok thx
SLOTJE!!
SLOTJE!!
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Als topiekaanmaker kan je het hele topiek 'cancellen' hoor (door de openingspost te verwijderen). 
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
- Mina en de mieren
- Meganerd
Er staat geen kruisje
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Wat neutraler gezegd:
Waakzaam inzake sociale onrechtvaardigheidsvraagstukken, zoals racisme en ongelijkheid.
Wiki geeft als betekenis 'alert op en bewust van maatschappelijke ongelijkheid'.
Witte mensen zoals Kees en Number9, die willen dat alles bij het oude blijft vanuit hun witte culturele perspectief, vinden dat een lastig ding. Het dwingt na te denken over iets waarover ze vinden voldoende te hebben nagedacht. Ondergetekende snapt dat goed. Nadenken is lastig, heroverwegen wellicht nog lastiger.
Laatst gewijzigd door iKer op 23 apr 2021, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Make Peace Not War
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Ik dacht dat vooral complotgekkies zich woke noemen.
Feck!
Zou goed kunnen, het is een geuzennaam natuurlijk.
Make Peace Not War
- United Hope
- Forumgod
- United Hope
- Forumgod
bullshit woke is zwaar racistischiKer schreef: ↑23 apr 2021, 14:43Wat neutraler gezegd:
Waakzaam inzake sociale onrechtvaardigheidsvraagstukken, zoals racisme en ongelijkheid.
Wiki geeft als betekenis 'alert op en bewust van maatschappelijke ongelijkheid'.
Witte mensen zoals Kees en Number9, die willen dat alles bij het oude blijft vanuit hun witte culturele perspectief, vinden dat een lastig ding. Het dwingt na te denken over iets waarover ze vinden voldoende te hebben nagedacht. Ondergetekende snapt dat goed. Nadenken is lastig, heroverwegen wellicht nog lastiger.
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~bc009649/iKer schreef: ↑23 apr 2021, 14:43Wat neutraler gezegd:
Is Woke
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Dat is het zeker. Iker, Mark en Krautje denken daar anders over, die vinden zichzelf moreel superieur omdat ze lage verwachtingen hebben van allochtone medeburgers. En al helemaal als die allochtone medeburgers ook nog moslim zijn. Die scoren het hoogst wat betreft zieligheid en die moet je vertroetelen.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 14:48bullshit woke is zwaar racistischiKer schreef: ↑23 apr 2021, 14:43Wat neutraler gezegd:
Spreek je dezelfde verwachtingen uit als bij medeburgers die in hun ogen niet zielig zijn dan ben je niet Woke. En stem je PVV.
Is Woke
- Krautsurfer
- Meganerd
Waaaaat een enorme dosis dom gelul weer Kees.Kees Kietelvlees schreef: ↑23 apr 2021, 15:14 Dat is het zeker. Iker, Mark en Krautje denken daar anders over, die vinden zichzelf moreel superieur omdat ze lage verwachtingen hebben van allochtone medeburgers. En al helemaal als die allochtone medeburgers ook nog moslim zijn. Die scoren het hoogst wat betreft zieligheid en die moet je vertroetelen.
Spreek je dezelfde verwachtingen uit als bij medeburgers die in hun ogen niet zielig zijn dan ben je niet Woke. En stem je PVV.
Voor zover ik weet heb ik me hier nergens uitgelaten over 'woke'.
Misschien heb ik ergens genoemd dat ik het een grammatikaal gedrocht vind.
Qua moslims:
Ik heb een hekel aan discriminatie. Dus als moslims gediscrimineerd worden vind ik daar wat van, maar als moslims discrimineren vind ik daar ook wat van.
Verder vind ik die hele cancel-culture maar niks.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Het kan eigenlijk heel eenvoudig en in één woord worden uitgelegd wat woke is; Iker!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
-
roadrunner
- Forumjunk

Interessante toevoeging, RR.
I've seen horrors... horrors that you've seen. But you have no right to call me a murderer. You have a right to kill me. You have a right to do that... but you have no right to judge me. It's impossible for words to describe what is necessary to those who do not know what horror means. Horror... Horror has a face... and you must make a friend of horror. Horror and moral terror are your friends. If they are not, then they are enemies to be feared. They are truly enemies! I remember when I was with Special Forces... seems a thousand centuries ago. We went into a camp to inoculate some children. We left the camp after we had inoculated the children for polio, and this old man came running after us and he was crying. He couldn't see. We went back there, and they had come and hacked off every inoculated arm. There they were in a pile. A pile of little arms. And I remember... I... I... I cried, I wept like some grandmother. I wanted to tear my teeth out; I didn't know what I wanted to do! And I want to remember it. I never want to forget it... I never want to forget. And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond... a diamond bullet right through my forehead. And I thought, my God... the genius of that! The genius! The will to do that! Perfect, genuine, complete, crystalline, pure. And then I realized they were stronger than we, because they could stand that these were not monsters, these were men... trained cadres. These men who fought with their hearts, who had families, who had children, who were filled with love... but they had the strength... the strength... to do that. If I had ten divisions of those men, our troubles here would be over very quickly. You have to have men who are moral... and at the same time who are able to utilize their primordial instincts to kill without feeling... without passion... without judgment... without judgment! Because it's judgment that defeats us.
Make Peace Not War
Het zal jullie verbazen, maar een donkere buurtgenoot hier heb ik uitgelegd dat je ook rekening moet houden met mensen zoals we hier op het forum hebben. Oude witte conservatieve mannen die vasthouden aan hoe het vroeger was.Siegfried Stahl schreef: ↑23 apr 2021, 16:12 Het kan eigenlijk heel eenvoudig en in één woord worden uitgelegd wat woke is; Iker!
Diep in mn hart vind ik jullie intens verwende jankerds. Maar ik probeerde hem (en z'n vrouw) uit te leggen waar jullie onwil vandaan komt zich aan te passen aan de rest van de wereld, die zwarte piet als iets compleet achterlijks ziet. Dus een beetje meer respect voor iKer graag. Die als tegenwerping kreeg dat zelfs de VN jullie gedrag intolerabel vind. Laten we wel wezen: diezelfde VN heeft gewoon gelijk. Punt.
Ik gedroeg me als de eerste de beste zionist die mensenrechtenschendingen goedpraat.
Een positie waar ik mezelf liever niet in bevind. Maar ik deed het voor jullie, sociaal gehandicapte zielepoten.
Voor al die bijna volkomen ingedutte witte conservatieve mannen. Dat uiterst zielige, bedreigde, bijna uitgestorven overgewichtige gebroed dat in grote huizen woont. Teveel CO2 uitstoot. Vlees eet. Zelfingenomen is. En nu ook al een kinderfeest ziet verloederen terwijl... enzovoorts.
Dus een beetje meer respect voor iKer, stelletje mongolen.
Make Peace Not War
- Krautsurfer
- Meganerd
Is dit al de traditionele Zwarte-Pietdiscussie van 2022, of nu pas die van 2021?
Ik ben het een beetje kwijt de laatste tijd.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Huh?Kees Kietelvlees schreef: ↑23 apr 2021, 15:14Dat is het zeker. Iker, Mark en Krautje denken daar anders over, die vinden zichzelf moreel superieur omdat ze lage verwachtingen hebben van allochtone medeburgers. En al helemaal als die allochtone medeburgers ook nog moslim zijn. Die scoren het hoogst wat betreft zieligheid en die moet je vertroetelen.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 14:48bullshit woke is zwaar racistischiKer schreef: ↑23 apr 2021, 14:43Wat neutraler gezegd:
Ik zei dat de term woke door complotgekkies wordt gebezigd. Dat zijn in grote meerderheid Qanon of hoe spel je dat types en Soros haters.
Feck!
- United Hope
- Forumgod
klopt dat in de VN ook wat wokerij zit
ja ja
privilege is een kenmerk van woke - elitaire jankerds
in dat profiel past iker inderdaad prima
ja ja
privilege is een kenmerk van woke - elitaire jankerds
in dat profiel past iker inderdaad prima
- United Hope
- Forumgod
lees nu eens dat linkje van number9 dat is een geniale uiteenzetting
Het beschreven incident heeft zich eind 2019 voorgedaan.Krautsurfer schreef: ↑23 apr 2021, 16:42 Is dit al de traditionele Zwarte-Pietdiscussie van 2022, of nu pas die van 2021?
Inmiddels is het stel woedend, tenminste: de man heeft buiten staan schreeuwen 'iKer, you're not my friend!'
iKer zette zonder dat hij er erg in had de versterker van zijn elektrische gitaar uit. iKer had genoeg van zijn herrie. Gebeurde voorjaar 2020 rond deze tijd.
Geen grap.
Laten we het op de aftrap van de zp-discussie van 2021 houden.
Het is tenslotte al bijna mei!
Laatst gewijzigd door iKer op 23 apr 2021, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Make Peace Not War
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Zullen we dat dan meteen ook maar even doen? Dan hebben we dat maar alvast gehad.Krautsurfer schreef: ↑23 apr 2021, 16:42 Is dit al de traditionele Zwarte-Pietdiscussie van 2022, of nu pas die van 2021?
Feck!
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat woke inderdaad door de pc goegemeente geclaimed is.
Feck!
Als ik de tijd had deed ik dat. Vind je 't erg dat ik het even bij wiki houd? Is een wat neutralere bron.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 16:48 lees nu eens dat linkje van number9 dat is een geniale uiteenzetting
Make Peace Not War
- Mina en de mieren
- Meganerd
Hoe meer jullie praten, hoe minder ik van woke snap 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- United Hope
- Forumgod
iedereen kan op wiki schrijven met je neutrale broniKer schreef: ↑23 apr 2021, 16:59Als ik de tijd had deed ik dat. Vind je 't erg dat ik het even bij wiki houd? Is een wat neutralere bron.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 16:48 lees nu eens dat linkje van number9 dat is een geniale uiteenzetting
en daarbij hebben wokers mensen bang gemaakt - die durven niet meer wegens risico op canceling
ik zou wiki niet vertrouwen als bron
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Nu ik het terug lees kan ik maar één ding concluderen: wat een ijzersterke analyse!Krautsurfer schreef: ↑23 apr 2021, 15:22Waaaaat een enorme dosis dom gelul weer Kees.Kees Kietelvlees schreef: ↑23 apr 2021, 15:14 Dat is het zeker. Iker, Mark en Krautje denken daar anders over, die vinden zichzelf moreel superieur omdat ze lage verwachtingen hebben van allochtone medeburgers. En al helemaal als die allochtone medeburgers ook nog moslim zijn. Die scoren het hoogst wat betreft zieligheid en die moet je vertroetelen.
Is Woke
- Krautsurfer
- Meganerd
Je maakte het me ook wel erg makkelijk dit keer, Kees.Kees Kietelvlees schreef: ↑23 apr 2021, 17:03Nu ik het terug lees kan ik maar één ding concluderen: wat een ijzersterke analyse!Krautsurfer schreef: ↑23 apr 2021, 15:22Waaaaat een enorme dosis dom gelul weer Kees.Kees Kietelvlees schreef: ↑23 apr 2021, 15:14 Dat is het zeker. Iker, Mark en Krautje denken daar anders over, die vinden zichzelf moreel superieur omdat ze lage verwachtingen hebben van allochtone medeburgers. En al helemaal als die allochtone medeburgers ook nog moslim zijn. Die scoren het hoogst wat betreft zieligheid en die moet je vertroetelen.
Nou aub nog even de rest van m'n postje lezen & onthouden.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- United Hope
- Forumgod
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
The more they spoke, the less I understood woke.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- United Hope
- Forumgod
woke is een vorm van racisme maar dan draaien ze de boel om
traditionele racisten zeggen blanken zijn de beste en wokers zeggen blanken zijn de slechtste (nee witten zeggen ze omdat ze dat leuk vinden extra te kwetsen - maar o wee als jij neger zegt) zo doen ze dat bij alles mannen zijn slecht en vrouwen zijn goed, hetero's zijn slecht en homo's zijn goed .
maakt verder niet uit wat jij zelf denkt en vindt als jij behoort tot een bepaalde groep ben je voor je geboorte al goed of slecht
in principe is er geen verschil met traditionele racisten derhalve
traditionele racisten zeggen blanken zijn de beste en wokers zeggen blanken zijn de slechtste (nee witten zeggen ze omdat ze dat leuk vinden extra te kwetsen - maar o wee als jij neger zegt) zo doen ze dat bij alles mannen zijn slecht en vrouwen zijn goed, hetero's zijn slecht en homo's zijn goed .
maakt verder niet uit wat jij zelf denkt en vindt als jij behoort tot een bepaalde groep ben je voor je geboorte al goed of slecht
in principe is er geen verschil met traditionele racisten derhalve
- Mina en de mieren
- Meganerd
Wokken zijn negers ? 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- United Hope
- Forumgod
verder vinden ze wetenschap stom want dat is een blanke uitvinding en vinden ze dat ze geen racisten kunnen zijn omdat alleen blanken dat zijn ALLE BLANKEN zonder uitzondering
- United Hope
- Forumgod
nee ook ikers bijvoorbeeld
punt is alle blanken zijn racisten dus is iker een racist volgens de wokologie - ook al staat ie aan hun kant
- Mina en de mieren
- Meganerd
Wie heeft dit imbeciele woord uitgevonden ?
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- United Hope
- Forumgod
er is een soort hiërarchie waarbij helemaal bovenaan lesbische negerinnen staan en onderaan blanke heteromannen
jij staat daarin het hoogst van iedereen op dit forum overigens
jij staat daarin het hoogst van iedereen op dit forum overigens
- United Hope
- Forumgod
EN dan is er nog dat je nog niet eens klaar bent als je de juiste huidskleur hebt
https://www.indiewire.com/2021/04/idris ... 234630309/
BBC diversity chief Miranda Wayland has stirred up controversy on social media due to a discussion at the digital MIPTV conference (via Entertainment Tonight) in which she said Idris Elba’s popular crime series “Luther” is not “authentic” when it comes to Black storytelling.
As Wayland explained, “When [‘Luther’] first came out everybody loved the fact that Idris Elba was in there — a really strong, Black character lead. We all fell in love with him. Who didn’t, right? But after you got into about the second series you got kind of like, ‘OK, he doesn’t have any Black friends, he doesn’t eat any Caribbean food, this doesn’t feel authentic.”
Wayland continued, “It’s great having those big landmark shows with those key characters, but it’s about making sure everything around them, their environment, their culture, the set is absolutely reflective. It will be very much about how can we make sure that this program is authentic in terms of the storytelling.”
https://www.indiewire.com/2021/04/idris ... 234630309/
BBC diversity chief Miranda Wayland has stirred up controversy on social media due to a discussion at the digital MIPTV conference (via Entertainment Tonight) in which she said Idris Elba’s popular crime series “Luther” is not “authentic” when it comes to Black storytelling.
As Wayland explained, “When [‘Luther’] first came out everybody loved the fact that Idris Elba was in there — a really strong, Black character lead. We all fell in love with him. Who didn’t, right? But after you got into about the second series you got kind of like, ‘OK, he doesn’t have any Black friends, he doesn’t eat any Caribbean food, this doesn’t feel authentic.”
Wayland continued, “It’s great having those big landmark shows with those key characters, but it’s about making sure everything around them, their environment, their culture, the set is absolutely reflective. It will be very much about how can we make sure that this program is authentic in terms of the storytelling.”
Ik durf het bijna niet toe te geven.
- United Hope
- Forumgod
- United Hope
- Forumgod
ook vinden ze dat schrijvers, dichters en acteurs nooit iemand van een ander ras, geslacht of seksualiteit mogen opvoeren dan dat van henzelf
Dus ik mag niks over klaz schrijven want die is homo en niks over flaaks want die is fries en niet over rdw want die is vrouw en niet over iker want die is verward
Dus ik mag niks over klaz schrijven want die is homo en niks over flaaks want die is fries en niet over rdw want die is vrouw en niet over iker want die is verward
Ik heb die hele serie nog nooit gezien. 
- Krautsurfer
- Meganerd
Nooit van die serie gehoord.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- United Hope
- Forumgod
maar homo's mogen wel hetero's opvoeren want het werkt altijd maar 1 kant op
op tv en in hollywood is het nu de regel dat blanke mannen nu altijd dom en slecht moeten zijn anders is het racistisch
op tv en in hollywood is het nu de regel dat blanke mannen nu altijd dom en slecht moeten zijn anders is het racistisch
Ik kom gelukkig nooit op tv.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 18:09 op tv en in hollywood is het nu de regel dat blanke mannen nu altijd dom en slecht moeten zijn anders is het racistisch
- Krautsurfer
- Meganerd
Was eerst andersom, toch?United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 18:09 op tv en in hollywood is het nu de regel dat blanke mannen nu altijd dom en slecht moeten zijn
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Waar kom je dan wel?(klaz*) schreef: ↑23 apr 2021, 18:11Ik kom gelukkig nooit op tv.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 18:09 op tv en in hollywood is het nu de regel dat blanke mannen nu altijd dom en slecht moeten zijn anders is het racistisch
Is Woke
Op forumnerds!Kees Kietelvlees schreef: ↑23 apr 2021, 18:17Waar kom je dan wel?(klaz*) schreef: ↑23 apr 2021, 18:11Ik kom gelukkig nooit op tv.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 18:09 op tv en in hollywood is het nu de regel dat blanke mannen nu altijd dom en slecht moeten zijn anders is het racistisch![]()
- Mina en de mieren
- Meganerd
Splatch !!
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Vind jij mij ook al zo woest aantrekkelijk?(klaz*) schreef: ↑23 apr 2021, 18:19Op forumnerds!Kees Kietelvlees schreef: ↑23 apr 2021, 18:17Waar kom je dan wel?(klaz*) schreef: ↑23 apr 2021, 18:11Ik kom gelukkig nooit op tv.United Hope schreef: ↑23 apr 2021, 18:09 op tv en in hollywood is het nu de regel dat blanke mannen nu altijd dom en slecht moeten zijn anders is het racistisch![]()
![]()
Is Woke