VVD in de strijd vóór vuurwerk
VVD in de strijd vóór vuurwerk
Na het offensief van Bonte en andere Groenlinkse rakkers, neemt VVD het nu op voor de traditie (en hobby van velen). Teken de petitie!
http://www.handenafvanvuurwerk.nl/
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: VVD in de strijd vóór vuurwerk
flikker op met je vuurwerk! 
Moet dat niet zijn: http://Handenafmetvuurwerk.nl
Niks géén handtekening van mij.
Ik ben TEGEN die troep en herrie.
Niks géén handtekening van mij.
Ik ben TEGEN die troep en herrie.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
Much ado 'bout nuttin'
De VVD is Verdonk voor, ze beginnen het te leren.
iKer. Een ijdel cultfiguur met een megalomaan online ego.
Die Helma Neppérus is zowaar een beetje een volksmenster.
En dan die vormgeving... Woehaa!!

En dan die vormgeving... Woehaa!!
vind je Bonte dan beter? http://www.arnobonte.nl/
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Eerlijk gezegd zo'n zevenhonderd tachtig komma drieëntwintig keer. Maar wel wat erg braaf.Richardus schreef:vind je Bonte dan beter? http://www.arnobonte.nl/
Je kunt veel van Helma zeggen, maar niet dat ze braaf is.
Die Helma is niet vies van een flinke portie riooldesign. Dat heeft ook wel wat.
Genoeg over de personen.
Nu over de inhoud.
Hoe vind je de punten van Bontes initiatief, en hoe die van het VVDlid? Wat is jouw standpunt, en waarom?
Nu over de inhoud.
Hoe vind je de punten van Bontes initiatief, en hoe die van het VVDlid? Wat is jouw standpunt, en waarom?
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Het grappige is dat het ondersteunt wat ik onlangs las.
En wat m.i. klopt als een bus:
Links heeft cultureel de oorlog gewonnen, en rechts economisch.
(Daarbij werd er nog gesteld dat 'links' in NL ook het intellectuele debat beheerst.
Maar sinds Pim Fortuyn's onderbuik is losgelaten twijfel ik daaraan hevig).
En wat m.i. klopt als een bus:
Links heeft cultureel de oorlog gewonnen, en rechts economisch.
(Daarbij werd er nog gesteld dat 'links' in NL ook het intellectuele debat beheerst.
Maar sinds Pim Fortuyn's onderbuik is losgelaten twijfel ik daaraan hevig).
Leuk voor je.
Ik vraag je wat jouw standpunt in dit onderwerp is, en in de punten van welke van de twee woordvoerders je je op basis daarvan kunt vinden...
Ik vraag je wat jouw standpunt in dit onderwerp is, en in de punten van welke van de twee woordvoerders je je op basis daarvan kunt vinden...
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Het spijt me R, ik vind dit niet belangrijk genoeg me in te verdiepen.Richardus schreef:Genoeg over de personen.
Nu over de inhoud.
Ik ben voor een status quo, met hardere aanpak van illegaal afsteken (in Ondiep godbetert al vanaf eind september! Zelf woon ik gelukkig in een wat betere buurt...)
Denk dat milieuaspecten (waarover ik weinig weet) en geluidshinder (huisdieren!) belangrijke punten zijn van Bonte. Punten waar ik in principe achtersta. Maar achterlijke gebruiken ('folklore') ben ik ook zéér voor. In dit geval (sommige gebruiken zijn erger, bedoel ik).
Wat ook de uitkomst is van het debat: het raakt me te weinig om me over op te winden. Als ik straks naar staatvuurwerk moet kijken is dat prima. Heb in Frankrijk de quatorze juillet-viering een keertje in een bergdorpje meegemaakt: prachtig!
Maar zelf afsteken is ook iets wat charme heeft, al geef ik me er maar zeer matig aan over.
dus je maakt je wel druk over de poppetjes, maar niet over de inhoud 
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Als jij dat wilt concluderen: prima. Echt druk maak ik me niet, maar ik legde je wel een observatie uit.Richardus schreef:dus je maakt je wel druk over de poppetjes, maar niet over de inhoud
Ik ga.
Sowwy, ik vind het ook wel terecht dat potentiele wapens als vuurwerk, die dieren en mensen zoals ik vooral laten schrikken in angst ook best wel aan banden mag worden gelegd. Licenseren dus, graag!
Zal trouwens ook weer een paar doden minder per jaar opleveren om nog maar niet over vuurwerk-ongelukken te spreken.
Zal trouwens ook weer een paar doden minder per jaar opleveren om nog maar niet over vuurwerk-ongelukken te spreken.
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.
van waar die doden danMadSteven schreef:Sowwy, ik vind het ook wel terecht dat potentiele wapens als vuurwerk, die dieren en mensen zoals ik vooral laten schrikken in angst ook best wel aan banden mag worden gelegd. Licenseren dus, graag!
-
Born_2B_Scorned
- Forumnerd
Alle "illegale" vuurwerk weer terug, alles vrij
En dan met honderdduizend naar de jordaan en daar van het begin van de kerstvakantie tot eind 10 miljard knallers, gillende keukenmeiden en al die shit afsteken totdat ze helemaal gestoord worden.
Maar goed, ik ga niet op de VVD stemmen hiervoor, en dit is ook de eerste keer in 10 jaar dat ze daadwerkelijk iets vrijer willen maken. Ze hebben wel 100% gelijk natuurlijk. IN de UK zijn ze nu ook bezig geluidsbeperkers verplicht te maken voor elke club. Dus ook die waar je vrijwillig 15€ voor neerlegt om naar binnen te gaan om zo zat, stoned, doof en geil mogelijk te zijn/worden. Dit soort regels zijn precies hetzelfde. Net alsof die pannekoeken groen links of weetikveel stemmers in een buurt wonen waar ze echt overlast hebben van 4 uur een paar knalletjes. En die honden geef je maar valium.
En dan met honderdduizend naar de jordaan en daar van het begin van de kerstvakantie tot eind 10 miljard knallers, gillende keukenmeiden en al die shit afsteken totdat ze helemaal gestoord worden.
Maar goed, ik ga niet op de VVD stemmen hiervoor, en dit is ook de eerste keer in 10 jaar dat ze daadwerkelijk iets vrijer willen maken. Ze hebben wel 100% gelijk natuurlijk. IN de UK zijn ze nu ook bezig geluidsbeperkers verplicht te maken voor elke club. Dus ook die waar je vrijwillig 15€ voor neerlegt om naar binnen te gaan om zo zat, stoned, doof en geil mogelijk te zijn/worden. Dit soort regels zijn precies hetzelfde. Net alsof die pannekoeken groen links of weetikveel stemmers in een buurt wonen waar ze echt overlast hebben van 4 uur een paar knalletjes. En die honden geef je maar valium.
Oh my achin' hands, from rackin' dem grands and breakin' dem mic-stands.
Born_2B_Scorned schreef:Dit soort regels zijn precies hetzelfde. Net alsof die pannekoeken groen links of weetikveel stemmers in een buurt wonen waar ze echt overlast hebben van 4 uur een paar knalletjes. En die honden geef je maar valium.
Had je gewild dat ik een kwart van het jaar m'n honden valium liet slikken?
- Krautsurfer
- Meganerd
@born2bscorned
Die maatregel der clubs is inderdaad onzin. Je kan als bezoeker zelf kiezen om naar binnen te gaan of niet.
Jouw keuze.
Maar ik heb er de schurft aan dat ik 3 maanden per jaar me de typhus moet schrikken van knallen.
Bovendien is het gewoon DOM om kleine kinderen te bewapenen met bommen. Dat gaat nooit goed.
Dus: één dag per jaar knallen, de rest van het jaar: Niet knallen.
Die maatregel der clubs is inderdaad onzin. Je kan als bezoeker zelf kiezen om naar binnen te gaan of niet.
Jouw keuze.
Maar ik heb er de schurft aan dat ik 3 maanden per jaar me de typhus moet schrikken van knallen.
Bovendien is het gewoon DOM om kleine kinderen te bewapenen met bommen. Dat gaat nooit goed.
Dus: één dag per jaar knallen, de rest van het jaar: Niet knallen.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
In UK is knalvuurwerk verboden, qua sier is véél zwaarder toegestaan dan hier.
Doden zijn er niet gevallen door vuurwerk.
O wacht, wel: die man die z'n voet verloor door een zware knaller
(hoe ie dat voor mekaar heeft gekregen weet nog niemand), die overleedt later aan z'n verwondingen.
Dit jaar minder verwondingen dan vorig jaar, minder schade, minder relletjes...relatief rustige jaarwisseling.
Doden zijn er niet gevallen door vuurwerk.
O wacht, wel: die man die z'n voet verloor door een zware knaller
Dit jaar minder verwondingen dan vorig jaar, minder schade, minder relletjes...relatief rustige jaarwisseling.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
-
Born_2B_Scorned
- Forumnerd
3 maanden per jaar wat een onzin. Dat zijn dan gun-shots of auto's, zou gaan verhuizen.
Zat toe net in de trein met koptelefoon op. Dat ding is al door de fabrikanten ge-downtuned zodat je je oren niet kunt verpesten. Daarnaast zit ik in de trein en dit ding maakt kabaal. Als ik de koptelefoontjes af doe en luister naar het lawaai, kan ik het nauwelijks horen. Toch zijn er figuren die me dan 3x boos aankijken (niks zeggen natuurlijk) en als ik dan uiteindelijk beleefd vraag wat is er, kunnen ze opeens toch praten en dan zet ik hem ook zachter.
Dat het een (semi)openbare plek en ik daarna ove de trein geluiden, gesprekken en andere crap niks meer hoor neem ik dan maar voor lief. Die mensen zeggen toch ook niks als er 2 limburgers/amsterdammers tegen elkaar lopen te zeveren zodat ze zich niet kunnen concentreren op de nieuwe jan wolkers.
Je hebt nu eenmaal last van elkaar soms, daar kun je echt niks aan doen, met geen enkele regelgeving. ALs je hond zo neurotisch is dat ie niet tegen vuurwerk kan, moet je em eens niet aan de riem uitlaten of gewoon een keer die teef laten neuken als ie dat wil. Onze hond heeft echt alleen echt last op oud&nieuw en da's ook een pussy.
Zat toe net in de trein met koptelefoon op. Dat ding is al door de fabrikanten ge-downtuned zodat je je oren niet kunt verpesten. Daarnaast zit ik in de trein en dit ding maakt kabaal. Als ik de koptelefoontjes af doe en luister naar het lawaai, kan ik het nauwelijks horen. Toch zijn er figuren die me dan 3x boos aankijken (niks zeggen natuurlijk) en als ik dan uiteindelijk beleefd vraag wat is er, kunnen ze opeens toch praten en dan zet ik hem ook zachter.
Dat het een (semi)openbare plek en ik daarna ove de trein geluiden, gesprekken en andere crap niks meer hoor neem ik dan maar voor lief. Die mensen zeggen toch ook niks als er 2 limburgers/amsterdammers tegen elkaar lopen te zeveren zodat ze zich niet kunnen concentreren op de nieuwe jan wolkers.
Je hebt nu eenmaal last van elkaar soms, daar kun je echt niks aan doen, met geen enkele regelgeving. ALs je hond zo neurotisch is dat ie niet tegen vuurwerk kan, moet je em eens niet aan de riem uitlaten of gewoon een keer die teef laten neuken als ie dat wil. Onze hond heeft echt alleen echt last op oud&nieuw en da's ook een pussy.
-
Born_2B_Scorned
- Forumnerd
ik bedoelde niet alle GL stemmers, maar die ene die die regelgeving wil hebben...iKer schreef:Born_2B_Scorned schreef:Dit soort regels zijn precies hetzelfde. Net alsof die pannekoeken groen links of weetikveel stemmers in een buurt wonen waar ze echt overlast hebben van 4 uur een paar knalletjes. En die honden geef je maar valium.Niet te vlug, vriend. Ik stemde GroenLinks in de afschuwelijke buurt Ondiep en had daar 2 honden. Hel als je daar die beesten de laatste 3 maanden van het jaar uitliet.
Had je gewild dat ik een kwart van het jaar m'n honden valium liet slikken?
Gesloten hoofdtelefoon in het OV alstublieft. Dank u wel.
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.
-
Born_2B_Scorned
- Forumnerd
Oordopjes had ik in, ook goed?
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Kut vvdRichardus schreef:Na het offensief van Bonte en andere Groenlinkse rakkers, neemt VVD het nu op voor de traditie (en hobby van velen). Teken de petitie!
Vivadixiesubmarinetransmissionplot
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Ik sluit me hier bij aan.iKer schreef:Het spijt me R, ik vind dit niet belangrijk genoeg me in te verdiepen.Richardus schreef:Genoeg over de personen.
Nu over de inhoud.
Ik ben voor een status quo, met hardere aanpak van illegaal afsteken (in Ondiep godbetert al vanaf eind september! Zelf woon ik gelukkig in een wat betere buurt...)
Denk dat milieuaspecten (waarover ik weinig weet) en geluidshinder (huisdieren!) belangrijke punten zijn van Bonte. Punten waar ik in principe achtersta. Maar achterlijke gebruiken ('folklore') ben ik ook zéér voor. In dit geval (sommige gebruiken zijn erger, bedoel ik).
Wat ook de uitkomst is van het debat: het raakt me te weinig om me over op te winden. Als ik straks naar staatvuurwerk moet kijken is dat prima. Heb in Frankrijk de quatorze juillet-viering een keertje in een bergdorpje meegemaakt: prachtig!
Maar zelf afsteken is ook iets wat charme heeft, al geef ik me er maar zeer matig aan over.
Kan niet kiezen; voor beide standpunten valt wat te zeggen.
(Als het moet ben ik tegen een verbod, omdat ik het als kind zo leuk vond en er leuke herinneringen aan heb. Bovendien ben ik over het geheel genomen de betutteling van de politiek een beetje zat aan het worden)
- deschrijver
- Knuffelnerd
Verbieden die rotzooi!
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Paxneerlandica
- Forumnerd
Wat een kleinburgelijk Hollandsch gezeik..............................hoe meer VUURWERK hoe beter

VERITAS VOS LIBERABIT.