Daar heb je trouwens wel ruimte voor nodig want mijn dekbed is veel groter dan mijn bed. Getoonde werkwijze werkt dan niet.Rainy Day Woman schreef: ↑26 okt 2024, 11:181. Doe de dekbedhoes binnenstebuitenMarkS schreef: ↑26 okt 2024, 06:42De burrito-methode? Vertel!Rainy Day Woman schreef: ↑25 okt 2024, 22:38Ja! Hoewel ik sinds een tijdje door middel van de 'burrito-methode' wel vlot het dekbed in de hoes krijg.(klaz*) schreef: ↑25 okt 2024, 18:14Dat klusje valt altijd tegen.Rainy Day Woman schreef: ↑25 okt 2024, 18:13 Die activiteit strookt dus echt totaal niet met mijn beeld van MarkS, grappig is dat.
On topic: ik was zo handig om te denken dat ik nog wel tijd had om mijn bed te verschonen voor ik wegging. Dat bleek niet het geval. Maar ik had het inmiddels wel al afgehaald. Dus nu mag ik als ik vanavond laat thuiskom eerst nog mijn bed gaan opmaken.![]()
Sta je weer te hannesen met die veel te grote lakens.
Maar op dit moment sta ik nog wortel te schieten op Amsterdam Zuid en zal het nog wel even duren voor ik mijn bed zie.
2. Leg de hoes helemaal uitgespreid op bed
3. Leg het dekbed helemaal uitgespreid op de hoes, met de punten van dekbed en hoes precies op elkaar
4. Rol dit geheel samen op, waarbij je begint aan de dichte kant van de dekbedhoes
5. Vouw aan het eind de onderste hoeken van de hoes om de rol heen. Je hebt nu een soort ingepakte rol
6. Rol nu van binnenuit weer uit: het dekbed zit nu in de hoes met de goede kant buiten
7. Even opschudden et voila!
Mijn dag
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Re: Mijn dag
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
- kattekopje
- Forumspammer
Heb jij ook een jits lumineux?Siegfried Stahl schreef: ↑26 okt 2024, 12:10
Daar heb je trouwens wel ruimte voor nodig want mijn dekbed is veel groter dan mijn bed. Getoonde werkwijze werkt dan niet.
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- kattekopje
- Forumspammer
J en rams zijn vandaag naar het bos in Eelde geweest. We gaan volgende week met z'n drieën naar het bos in Assen 

we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Krautsurfer
- Meganerd
Herdenkingsbijeenkomst vandaag. Uiterst trieste omstandigheden. Ben nu in Rotterdam ter ondersteuning van mijn vriend. Erg druk huis nu. Toch is de sfeer goed.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- kattekopje
- Forumspammer
wie was het?
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Sterkte Krautsurfer. Zulke bijeenkomsten zijn vaak een beetje bitterzoet. Fijn dat je er kunt zijn voor je vriend.Krautsurfer schreef: ↑27 okt 2024, 10:55 Herdenkingsbijeenkomst vandaag. Uiterst trieste omstandigheden. Ben nu in Rotterdam ter ondersteuning van mijn vriend. Erg druk huis nu. Toch is de sfeer goed.
The company of women with opinions and fat asses.
test wordt ik nou wel goedgekeurd? 
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- kattekopje
- Forumspammer
er zit een slak op het raam, I wonder of ie nog leeft 
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Als het een huisjesslak is, dan vreet ie de kit op. Dus kijk maar goed uit.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Michael...

If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- kattekopje
- Forumspammer
Half uur lang voor het slapen gaan met Sookie geknuffeld

we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.
Is Woke
Op welk station?Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 09:34 Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
- Krautsurfer
- Meganerd
Ah, het communistisch manifest op muziek.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 09:34 Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 09:34 Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.
Utrecht CS sowieso. Vandaag start ik in A'dam Zuid, daar staat geen piano. Maar misschien ga ik terug via Amstel waar wel een piano staat!
Is Woke
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

John en ik hebben grotendeels hetzelfde gedachtengoed & leven daar dan ook naar.Krautsurfer schreef: ↑31 okt 2024, 00:00Ah, het communistisch manifest op muziek.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 09:34 Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.
![]()
Problemen mee?
Is Woke
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik? Welnee, ben je gek. Tenslotte had John ook een hele zwik vastgoed.Kees Kietelvlees schreef: ↑31 okt 2024, 07:07John en ik hebben grotendeels hetzelfde gedachtengoed & leven daar dan ook naar.Krautsurfer schreef: ↑31 okt 2024, 00:00Ah, het communistisch manifest op muziek.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 09:34 Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.
![]()
Problemen mee?
Hoe is het met je yoko?
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Sloterdijk staat er ook eentje. Vergeet die niet!Kees Kietelvlees schreef: ↑31 okt 2024, 07:00Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 09:34 Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.![]()
Utrecht CS sowieso. Vandaag start ik in A'dam Zuid, daar staat geen piano. Maar misschien ga ik terug via Amstel waar wel een piano staat!
Persoonlijk bespeel ik die in Zwolle soms.
Make Peace Not War
Naar de stad heen en terug gelopen om een laptop op te halen. Het was tyfus druk, nie meer normaal. Zal wel aan de herfstvakantie liggen.
Afijn, nu wachten op Bol met mijn nieuwe volautomatische koffiemachine
Afijn, nu wachten op Bol met mijn nieuwe volautomatische koffiemachine
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
nu wel ontzettende rugpijn, 2 uur gelopen en gewacht 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
ik zit te werken op mn nieuwe schoottoppie, met verlicht toetsenbord. Dan kan ik in het donker forummen 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Matig. Ik wilde vrijen maar ze zei 'oh no'.Krautsurfer schreef: ↑31 okt 2024, 11:25Ik? Welnee, ben je gek. Tenslotte had John ook een hele zwik vastgoed.Kees Kietelvlees schreef: ↑31 okt 2024, 07:07John en ik hebben grotendeels hetzelfde gedachtengoed & leven daar dan ook naar.Krautsurfer schreef: ↑31 okt 2024, 00:00Ah, het communistisch manifest op muziek.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 09:34 Heerlijk geslapen. Ik denk dat ik zo 'Imagine' van John L. op de piano ga spelen.
![]()
Problemen mee?
Hoe is het met je yoko?
Is Woke
Nog wat beleefd beste nerdjes?
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Ik heb daarnet boodschappen gedaan bij de SPAR. Nu nog even de stad in voor schoensmeer in de juiste kleur en zooitje 0.0 biertjes.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Gisteren naar de sauna geweest. Viel een beetje tegen, qua temperatuur (behalve de opgieting, maar waarom moet dat tegenwoordig met muziek, een lichtshow, moeilijk doen met handdoeken en geurtjes?
(thema: Game of Thrones godbetert
)).
Feck!
Welkom in de nieuwe tijd Mark
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Ben jij een dierenvriend?
https://www.arkelchristmasstation.nl/pr ... -walk-2024Trek je stoute (wandel)schoenen aan en loop mee!
Op 21 december gaan we, samen met sportieve dierenvrienden, van Utrecht Centraal naar Arkel The Christmas Station lopen. Houd jij wel van een uitdaging? Meld je dan nu aan en loop ook mee!
The Christmas Station Walk in het kort:
21 december 2024 De allereerste editie van The Christmas Station Walk. Wees erbij!
Utrecht - Arkel Sfeervolle route van 20 of 33 kilometer. Eindhalte ArkelCS: The Christmas Station.
It's Christmas Time Compleet in kerstsferen. Wil jij je uitdossen in kerstthema? Extra leuk!
Dieren in nood Laat je sponsoren en zamel geld in voor dieren in nood.
Zet je kerstmuts op en hang kerstlampjes om je nek. Samen lopen we in een verlichte tocht voor dieren in nood om te zorgen dat ieder asieldier in Nederland een warm mandje heeft in de kerstperiode.
's Middags start de route bij Utrecht Centraal (Beatrix Theater) en bij aankomst in Arkel kom je terecht in het mooist verlichte kerstdorp van Nederland. Al die lampjes en sfeervolle tafereeltjes, dat is toch het ultieme kerstgevoel! Tijdens de wandeling zorgen wij natuurlijk ook voor het nodige vermaak. Maar wat? Dat houden we nog even geheim...
The Christmas Station Walk is niet alleen goed voor dieren in nood, maar ook een unieke ervaring!
Zien wij jou 21 december? Doe mee, laat je sponsoren door familie en vrienden voor deze sportieve prestatie en haal zo geld op voor dieren in nood. Meld je nu aan!
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Is Woke
Poesjes ook?
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

en kaal?
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Naaktkatten mogen niet meer las ik laatst. Wie ben ik om daar iets van te vinden?
Is Woke
goed antwoord, ik begon me al ongemakkelijk te voelen
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Op deze luie zondag, lekker knus op bed. Sookie ligt te luimeren onder het genot van Shonen Knife. Helaas is Miyuki er niet bij. Die zit in een poezevergadering op het dak buiten

- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
Totale chaos sinds 05:00
Weer zo’n kutdag.

Weer zo’n kutdag.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
kop op
- Keith Emerson
- Keith Emerson