Ja, die vinyl is hier ook komende
Die heb ik ook besteld
Meh.
Doen.

Dus hij is zo kut, dat slechts 33 mensen um willen?

Grote kans dat Elton John er een paar inzongSiegfried Stahl schreef: ↑14 feb 2025, 20:06 Ik kocht een setje cd's met Britse hits uit de jaren 60. Veel eendagsvliegen en oneday wonders. Leuk. Maar toch bekroop me bij het beluisteren het idee dat het toch anders klonk allemaal dan ik het me herinnerde.
In het bijgaande boekje stond op de achterste pagina dat sommige van de liedjes op de cd's opnieuw waren ingezongen door de artiest. Sommige? 90%!
En dan klinkt het kut met peren kan ik u zeggen. Ik ga klagen bij de kringloop.

Huh?Siegfried Stahl schreef: ↑01 mar 2025, 21:34 Fontaines DC. kende ze niet echt maar veel goede verhalen over gehoord. Hun album Romance aangeschaft.
En het klinkt exact als Fleetfoxes.![]()
![]()
Zelfde zang, zelfde stijl, zelfde galmpje en het moet gezegd; iets minder leuke liedjes maar misschien moet ik er nog aan wennen.Number9 schreef: ↑01 mar 2025, 21:47Huh?Siegfried Stahl schreef: ↑01 mar 2025, 21:34 Fontaines DC. kende ze niet echt maar veel goede verhalen over gehoord. Hun album Romance aangeschaft.
En het klinkt exact als Fleetfoxes.![]()
![]()
![]()
Leg eens uit. Als welk nummer / album van Fleetfoxes klinkt welk nummer / album van Fountains DC precies?

Zeker! Ik had ‘m al flink wat jaren als kopie, maar die doet het niet meer. Zodoende.

Nog steeds niet geleverd…

Zeker.... Elke avond, rond een uur of elf.
Rainy Day Woman schreef: ↑03 mar 2025, 19:33Zeker.... Elke avond, rond een uur of elf.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast