The Guardian komt met een lijstje van de beste 100 boeken aller tijden samengesteld door auteurs, critici en academici. Er is al over gesproken in het Wat lees je nu topic, maar dit verdient natuurlijk een eigen plekje. Genoeg voer voor een goed gesprek.
Zie hier de link. https://theguardian.com/books/ng-intera ... f-all-time
The 100 best novels of all time
The 100 best novels of all time
This country makes it hard to fuck.
Re: The 100 best novels of all time
Van 100 naar 81 heb ik er vijf gelezen. The Road, The vegetarian, Catch-22, Invisible cities, en The talented Mr. Ripley. De eerste twee zou ik in mijn persoonlijke top 100 zetten. Calvino misschien.
Ragtime en The end of the affair wil ik nog gaan lezen. O, en Virginia Woolf ook. Dat staat hier in de kast.
Ragtime en The end of the affair wil ik nog gaan lezen. O, en Virginia Woolf ook. Dat staat hier in de kast.
This country makes it hard to fuck.
Die twee favorieten van jou heb ik ook gelezen. Ze hebben beide een blijvende indruk achtergelaten, maar alleen The Road komt op mijn lijstje. Wat een boek!
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Vakjury bestaande uit slagers die hun eigen vlees en dat van een paar 'vrindjes' keuren.
Maar blijkbaar is dat interessant?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Komt meer over als weer een scoringstopiekje "kijk eens hoeveel ik ervan gelezen heb, goed hè" 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Zo kun je het zien ja. Ik ken iemand die dat doet met alle films die in de bios draaien. Goed hoor, Richardus!
Je kunt het ook zien als: kijk eens wat een mooie boeken er allemaal zijn en enkele ervan heb ik ook zeer van genoten.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.