Pagina 22 van 22

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 12:38
door Richardus
Dat noem ik geen noordoost

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 12:38
door Richardus
(klaz*) schreef: 20 jun 2026, 12:27
Richardus schreef: 20 jun 2026, 12:23 Zit nu ff rustig in stukje mss wel meest over het hoofd geziene stukje prachtnatuur van noordoost NL, waar oh waar... :mean:
Het Kommiezenbos natuurlijk!
:? Zoek ik op

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 13:15
door Snif
Rottumeroog :bounce:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 13:21
door Richardus
I wish!

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 13:28
door Number9
Afbeelding

Rare kaart.

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 13:42
door Richardus
Zelfs Twenthe nog noordoost? Oh ok, mij best

Oh ik heb gelogen. Mijn plek was eerder doodnoord dan noordoost :oops:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 15:57
door Number9
Richardus schreef: 20 jun 2026, 13:42 Zelfs Twenthe nog noordoost? Oh ok, mij best

Oh ik heb gelogen. Mijn plek was eerder doodnoord dan noordoost :oops:
Fiemel?

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 16:01
door Richardus
Nee, park naast nam locatie Grijpskerk, tegen Kommerzijl aan. Verrassend mooi, altijd. Schijnen zelfs schorpioenen voor te komen! :eek:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 16:03
door Number9
Nice! :up:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 17:46
door (klaz*)
Richardus schreef: 20 jun 2026, 16:01 Nee, park naast nam locatie Grijpskerk, tegen Kommerzijl aan. Verrassend mooi, altijd. Schijnen zelfs schorpioenen voor te komen! :eek:
Dat is niet eens zo héél ver van het Komiezenbos! :eek:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 18:21
door Richardus
Ik vind alleen een straat in Surhuisterveen die zo heet?

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 18:31
door (klaz*)
Richardus schreef: 20 jun 2026, 18:21 Ik vind alleen een straat in Surhuisterveen die zo heet?
Met hier en daar ongerepte bosjes. :yes:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 20 jun 2026, 18:41
door Richardus
:upup:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 25 jun 2026, 12:51
door (klaz*)
Richardus schreef: 13 jun 2026, 09:11
Richardus schreef: 13 jun 2026, 08:19 Oeh waa, de NS-app is radicaal veranderd :eek: dat is even wennen
Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt. Ga je je reis weer opzoeken, zit je met "nu" dus met planningen van de huidige tijd ipv je vertrektijd... Drama dus nog, duimen dat het komende tijd gauw bijgeschaafd wordt.
Nog steeds niet opgelost. :nooo:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 25 jun 2026, 13:20
door Richardus
Nee, we moeten telkens weer zo'n door Snif bewaarde reis aanklikken, irritant. Het is dat ik niet merk dat er geld aan de extra klik verdient wordt, anders gooide ik de app eruit en in de, ads blokkerende, browser verder

Re: Treinreizen

Geplaatst: 26 jun 2026, 10:59
door (klaz*)
Afbeelding

Huh? Meppel ligt er niet uit? :?

Re: Treinreizen

Geplaatst: 26 jun 2026, 11:40
door Flaaks
Dat is zo ver naar het noorden dat het code half rood is. Niks aan de hand dus.

Re: Treinreizen

Geplaatst: 26 jun 2026, 11:47
door (klaz*)
Flaaks schreef: 26 jun 2026, 11:40 Dat is zo ver naar het noorden dat het code half rood is. Niks aan de hand dus.
Ja, maar dan nog. Het is Meppel!

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 09:51
door Richardus
Gisteravond/vannacht nog even in Assen stilgestaan, dus half uurtje later dan gepland maar het had ook erger kunnen zijn; behalve defecte trein was het even checken of er geen boom op het spoor lag...

Vanochtend reed er ook niks vanaf hier richting zuid, maar sinds een uurtje wel weer. Dus ik duik er zo maar weer in, ff filmpje kijken in Amersfoort :) :wave:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 10:59
door Richardus
Kut. Defecte trein. Beilen gehaald. Film maar annuleren. Mis ik Wolf Children alsnog nog steeds....zeer ergerlijk.

Gaan ze 6 coupe dubbeldekker in één stoptrein proppen :lol: :nooo: Riesje wacht op trein terug naar Grunn :sadwave:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:07
door (klaz*)
Ai, ik moet zo ook langs/nog door Amersfoort.

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:11
door (klaz*)
(klaz*) schreef: 13 jun 2026, 09:37
Richardus schreef: 13 jun 2026, 09:11 Heel irri dat als je de app uit scherm hebt, niet eens helemaal afsluit, en erheen teruggaat de hele reis verdwenen is en je het beginscherm weer krijgt.
Oh, dat lag dus niet aan mij! Ik dacht al dat ik ergens verkeerd geklikt had.

Misschien maar eens overstappen op de Rijden de Treinen app.
Die werkt best goed! :up:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:22
door Richardus
Zit hier nog een uur vast. Geen probleem op zich; zit in schaduw met windje, heb nog dik liter water, eten, en dik boek plus muziek :)

Opvallendste aan gisteravond en nu is dat beide treinen die defect gingen de nieuwste modellen waren; gister die modernste enkellaags, en nu laatste model dubbeldekker... Alles van NS, en ProRail op stations (liften, roltrappen), dat van laatste modernste makelij is, blijkt ook het kwetsbaarst en gaat vaakst kapot/defect... Het wordt slechter en slechter met moderniteit, ipv betere kwaliteit. Moet wrs allemaal goedkoper?

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:28
door (klaz*)
Toch de apenkop maar weer terug, de Nokia 3310 onder de treinen.

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:28
door Richardus
Precies.

Lijkt nu toch een boemeltje onderweg, terug naar Grunn. En die lijkt er nog echt aan te komen ook, jemig

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:43
door (klaz*)
Eugh, vertraging, overstap gemist.

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:45
door Richardus
We gaan maar aan de auto, klaz. Vlaecks doet het ook met onverholen trots ¯\_(ツ)_/¯

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:50
door (klaz*)
Richardus schreef: 28 jun 2026, 11:45 We gaan maar aan de auto, klaz. Vlaecks doet het ook met onverholen trots ¯\_(ツ)_/¯
Ja, als notoire autohaters kunnen we niet anders. :sadyes:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 11:57
door (klaz*)
Kijk, ramen open in de trein, da's lekker. :upup:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 12:39
door Richardus
Echt waar, wow! Dat doen ze oha enkel als airco stuk is, vaak enkel incl hele trein. Chill!

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 13:20
door (klaz*)
Richardus schreef: 28 jun 2026, 12:39 Echt waar, wow! Dat doen ze oha enkel als airco stuk is, vaak enkel incl hele trein. Chill!
Ja, die was dus inderdaad stuk. :lol:

Re: Treinreizen

Geplaatst: 28 jun 2026, 13:48
door Richardus
:nooo: