Treinreizen

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.
Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Treinreizen

Bericht door United Hope » 25 jan 2020, 13:40

Kennelijk delen de heren in het westen des lands mijn ergernis niet maar hier in het noorden traject Groningen - Rest van Nederland altijd ellende
DIT https://www.rtvnoord.nl/nieuws/217923/D ... -Hoogeveen
Is ook geen uitzondering
De trein is gewoon ellendig
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Gebruikersavatar
Mina en de mieren
Meganerd
Berichten: 25521
Lid geworden op: 04 apr 2019, 20:09

Re: Treinreizen

Bericht door Mina en de mieren » 25 jan 2020, 14:05

Ja! Arme pa!

godwin
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 25 jan 2020, 14:20

En hoe vaak is hem dat nu al overkomen ?

Volgens mij zijn 1 op de vijf van zijn treinreizen hierheen deels met de bus
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 25 apr 2021, 14:54

Aflevering zoveel in de soap rond Zwolle:

Wie van woensdag 28 april tot en met maandag 3 mei met de trein van Groningen naar Zwolle (of andersom) wil, moet rekening houden met een extra reistijd van een half uur.
Gedurende dat weekje rijden er, als gevolg van werkzaamheden aan het spoor door ProRail, namelijk geen treinen op het traject Meppel-Zwolle.

Bussen
Er worden tussen Meppel en Zwolle bussen ingezet door de NS.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/812078/K ... a-reistijd

:protest:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Treinreizen

Bericht door iKer » 25 apr 2021, 14:59

United Hope schreef: 25 jan 2020, 13:40 Kennelijk delen de heren in het westen des lands mijn ergernis niet maar hier in het noorden traject Groningen - Rest van Nederland altijd ellende.
Het dringt zelfs tot iKer door, UH.

De trein is een heel fijn reismiddel, waarin je prima tot focus kunt komen. Op boek, gedachten, werk of gewoon meditatieve rust. Dat is iKer heeft dit traject in een grijs verleden veel bereisd.
Dat dat traject nu zo geplaagd wordt is vervelend voor jullie.

En over tot de orde van het Forum.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
Mina en de mieren
Meganerd
Berichten: 25521
Lid geworden op: 04 apr 2019, 20:09

Re: Treinreizen

Bericht door Mina en de mieren » 25 apr 2021, 15:29

Wrom staat dit onder Sport ?! :protest:
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 25 apr 2021, 16:29

Doe een dag treinen als ik vandaag, dan snap je het :drink:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 25 apr 2021, 16:31

die analfabeet bedoeld trainen
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 10 okt 2021, 09:43

hey!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Mina en de mieren
Meganerd
Berichten: 25521
Lid geworden op: 04 apr 2019, 20:09

Re: Treinreizen

Bericht door Mina en de mieren » 11 jun 2022, 14:08

De trein naar Delfzijl was afgelast en met de bus zou je pas om half 4 ofzo aankomen. Daar gaat een dagje uit voor UH en J.
Gelukkig vermaken ze zich ook prima op Hoornseplas :) But that's not the point.

Wat is dat toch met treinen! :protest:
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 11 jun 2022, 18:42

Nee hoor ging alleen eentje per uur ipv per half uur
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Mina en de mieren
Meganerd
Berichten: 25521
Lid geworden op: 04 apr 2019, 20:09

Re: Treinreizen

Bericht door Mina en de mieren » 12 jun 2022, 05:36

Richardus schreef: 11 jun 2022, 18:42 Nee hoor ging alleen eentje per uur ipv per half uur
jawel, wegens personeelstekort :crazy:

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/928367/t ... rek-arriva
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 12 jun 2022, 08:12

Oh werd op station zelf iets anders gezegd "vertraging half uur"
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Mina en de mieren
Meganerd
Berichten: 25521
Lid geworden op: 04 apr 2019, 20:09

Re: Treinreizen

Bericht door Mina en de mieren » 12 jun 2022, 08:17

was jij daar ook? :eek:
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 12 jun 2022, 08:23

Op station noord ja, "door tekort aan personeel rijden er minder treinen naar Delfzijl. De vertraging is een half uur. Dit duurt de rest van de dag." En de volgende trein naar Delfzijl stond al aangekondigd onder die naar Roodeschool. Heb ik toch wat meer vertrouwen in dan media. Wat zei de NS reisplanner ervan?

Volgens de ns app rijden ze vandaag gewoon elk uur
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Mina en de mieren
Meganerd
Berichten: 25521
Lid geworden op: 04 apr 2019, 20:09

Re: Treinreizen

Bericht door Mina en de mieren » 12 jun 2022, 08:26

Ok, ik geloof dat ze vandaag weer proberen naar Delfzijl te gaan. Verder weet ik er niks vanaf.
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 16 jul 2022, 07:59

Dit weekend geen treinen tussen Meppel en Zwolle
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/940702/d ... -en-zwolle

Joh, dá's gek! :roll:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 16 jul 2022, 08:12

En ook geen treinen tussen Drachten en Heerenveen.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 16 jul 2022, 08:17

Da's nog even een paar jaartjes wachten...
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 14 mar 2023, 07:19

Minstens een week geen treinen tussen Workum en Stavoren vanwege dassen

Tussen Workum en Stavoren rijden voorlopig geen treinen. Ter hoogte van het dorpje Molkwerum hebben dassen onder de grond tientallen holen gemaakt die door passerende treinen kunnen instorten. Hierdoor kan het spoor verzakken. Het treinverkeer ligt op z'n minst tot en met zondag stil.

De dassen hebben hun burcht al jaren onder de grond onder het spoor, schrijft Omrop Fryslân. De dieren verhuizen gaat niet zomaar omdat de das een beschermde diersoort is. Eerder moest het spoor al eens gerepareerd worden en moesten machinisten met aangepaste snelheid rijden. Toen werden plannen gemaakt voor een eventuele kunst-dassenburcht, maar die is nog niet gerealiseerd.

Spoorbeheerder ProRail houdt het gebied daarom in de gaten en ziet dat de dieren de laatste tijd extra actief zijn. "Ze zitten in hun voortplantingsseizoen en zijn dus veel in hun burcht. Morgen gaan we met verschillende instanties in gesprek om naar een oplossing te zoeken", aldus een woordvoerder.

Nog onduidelijk is hoelang de stremming precies zal duren. Op het bewuste traject worden stopbussen ingezet. ProRail adviseert reizigers de reisplanner in de gaten te houden.
https://nos.nl/artikel/2467359-minstens ... ege-dassen
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Treinreizen

Bericht door MarkS » 14 mar 2023, 07:36

Terwijl jij daar juist vandaag vogels wilde kijken/naar de film/festival wilde gaan >:)
Feck!

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 14 mar 2023, 07:58

Nou ik vind dassen wel een goed excuus
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 14 mar 2023, 08:18

MarkS schreef: 14 mar 2023, 07:36 Terwijl jij daar juist vandaag vogels wilde kijken/naar de film/festival wilde gaan >:)
Nie eens! Gewoon een dag in het mondaine leven, helaas! Moeje indenken als je ook nog aan een vrouw en kind vastzit! Oh, wacht....
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 18 mar 2023, 08:51

Tuurlijk net zo vertraging dat overstap niet mogelijk is dus half uurtje om via Utrecht :yawn: Nou ja, overstap in Nijmegen was ook al krap, whatever.

Treinreizen kan wel sport zijn, ja.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 01 apr 2023, 11:22

Het is weer eens een hel om van of naar Groningen te reizen met de trein. De trein tussen Zwolle en Amersfoort/Utrecht rijdt niet. Die tussen Zwolle en Lelystad/Amsterdam blijft ook in de remise. En de boemels tussen Groningen en Roodeschool en Groningen en Delfzijl liggen er ook uit.
https://www.sikkom.nl/actueel/Het-is-we ... 40519.html

Joh :yawn:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 19 apr 2023, 10:59

Met gewone fiets in de trein is wel een gehannes zeg, doe ik niet gauw weer. Wel fijn fietsen tov zelfs m'n goeie vouwfiets maar ben blij wanneer die weer gefikst is (hopelijk door mijzelf).
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 23 apr 2023, 19:06

vandaag trein naar grijpskerk - ging maar tot zuidhorn wegens een ongeluk, via de bus verder - niet een groot probleem behalve dat mijn moeder die mee was altijd zo paniek raakt .
terugweg - mooi optijd op het station - had een kwartier vertraging, 20 min vertaging - 30 minuten vertraging
toen vlak voor station
beste reizigers, wegens vertraging moeten we enkele minuten (maak daar maar een kleine 10 minuten) wachten op de trein uit Groniningen
J moest naar de WC maar die was te smerig dus moest dat op het station voor maarliefst 70 cent - gelukkig was er een afrikaanse mevrouw die daar dienst had die vond dat J wel gratis mocht.

Volgende keer neem ik echt de bus - fuckking kuttreinen ook altijd
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 25 apr 2023, 15:31

Grijpskerk kan prima op de fiets. Heb je de terugreis ook nog de wind mee.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Treinreizen

Bericht door deschrijver » 25 apr 2023, 15:40

United Hope schreef: 23 apr 2023, 19:06 vandaag trein naar grijpskerk
Om aldaar Chinees te eten?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 25 apr 2023, 15:49

Flaaks schreef: 25 apr 2023, 15:31 Grijpskerk kan prima op de fiets. Heb je de terugreis ook nog de wind mee.
Ja maar ik moest naar Visvliet en met een kind erbij - dat is geen prettige fietservaring
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 25 apr 2023, 16:11

Visvliet, daar komen de beste moeders vandaan!

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 25 apr 2023, 16:21

Straks blijken we nog familie te zijn :eek:
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 26 apr 2023, 16:59

aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 26 apr 2023, 18:24

Een kinderhand is gauw gevuld. :drink:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 26 apr 2023, 19:04

:up:

Dat werd tijd zeg. Heb daarover ooit nog eens een echte brief geschreven aan de toenmalige minister die over de spoorwegen ging; ik studeerde in Enske en had m'n ouderlijjkthuisbasis in Hardenmountain en beklaagde me erover dat je niet rechtstreeks van Enske naar Grunn kon treinen. Dat moet medio jaren 90 zijn geweest en ik net twintig. :lol:
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 26 apr 2023, 19:10

En tel het aantal stations eens! Dat kan geen toeval zijn! :eek:

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 26 apr 2023, 19:13

:oops: Als men nu maar niet gaat verwijten dat er niet ook gestopt gaat worden op Geerdijk...

Oh nee, daar stopt de trein al een tijd niet meer!
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 26 apr 2023, 20:03

Number9 schreef: 26 apr 2023, 19:04
:up:

Dat werd tijd zeg. Heb daarover ooit nog eens een echte brief geschreven aan de toenmalige minister die over de spoorwegen ging; ik studeerde in Enske en had m'n ouderlijjkthuisbasis in Hardenmountain en beklaagde me erover dat je niet rechtstreeks van Enske naar Grunn kon treinen. Dat moet medio jaren 90 zijn geweest en ik net twintig. :lol:
dat vond ik ook zo kut
ik woonde in grunn en studeerde in enschede - 2 x overstappen - daarbij van de hoofdstad van overijssel naar de grootste stad van overijssel zonder rechtstreekse verbinding dat is raar

en nu ik dat zo lees zaten we vast soms in dezelfde trein
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Treinreizen

Bericht door Number9 » 26 apr 2023, 20:08

United Hope schreef: 26 apr 2023, 20:03
Number9 schreef: 26 apr 2023, 19:04
:up:

Dat werd tijd zeg. Heb daarover ooit nog eens een echte brief geschreven aan de toenmalige minister die over de spoorwegen ging; ik studeerde in Enske en had m'n ouderlijjkthuisbasis in Hardenmountain en beklaagde me erover dat je niet rechtstreeks van Enske naar Grunn kon treinen. Dat moet medio jaren 90 zijn geweest en ik net twintig. :lol:
dat vond ik ook zo kut
ik woonde in grunn en studeerde in enschede - 2 x overstappen - daarbij van de hoofdstad van overijssel naar de grootste stad van overijssel zonder rechtstreekse verbinding dat is raar

en nu ik dat zo lees zaten we vast soms in dezelfde trein
De overstap op Mariënberg? Eén trein per uur. Vrij krappe aansluiting. Als de trein [van Almelo naar Mariënberg] vertraging had, was het lang wachten [op de trein van Mariënberg naar Hardenberg]. De trein net een paar minuten vertraagd: 55 minuten wachten op 'station' (eigenlijk halte) Mariënberg.

Oh nee, jij zult het boemeltje tussen Almelo en Mariënberg niet genomen hebben, want dan kwam je via overstap hooguit in Emmen maar niet in Groningen.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
United Hope
Forumgod
Berichten: 18641
Lid geworden op: 12 okt 2013, 05:24

Re: Treinreizen

Bericht door United Hope » 26 apr 2023, 20:18

nee maar wel van almelo naar enschede
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 20 mei 2023, 12:34

Goh, van 8-21 juni rijden er geen treinen tussen Assen en Meppel, wat een verrassing! :yawn: 🤬

Wat ben ik blij wanneer ik eenmaal ooit in Zwolle woon...
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Treinreizen

Bericht door (klaz*) » 20 mei 2023, 14:59

Hé, die smilie is nieuw hier!

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Treinreizen

Bericht door iKer » 21 mei 2023, 08:02

Dat wordt een zieltogend lijntje ben ik bang. Er wonen erg weinig mensen in die streek, en het gros is autoverslaafde.

Een groot deel van die lijn lag daar trouwens 100 jaar geleden ook he.
Bij Musselkanaal o.a. kun je de resten zien.
Make Peace Not War

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 21 mei 2023, 08:05

Ben jij maar lekker bang, je hebt het wel mis. En bedacht dat men daar in de auto zit omdat er geen trein reed? ;)
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Mina en de mieren
Meganerd
Berichten: 25521
Lid geworden op: 04 apr 2019, 20:09

Re: Treinreizen

Bericht door Mina en de mieren » 25 mei 2023, 12:55

8 tm 22 juni geen treinverkeer tussen Zwolle en Groningen :nooo:
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Treinreizen

Bericht door Flaaks » 25 mei 2023, 14:18

Oofje schreef: 25 mei 2023, 12:55 8 tm 22 juni geen treinverkeer tussen Zwolle en Groningen :nooo:
Dan moet je via Leeuwarden. :bounce:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 25 mei 2023, 14:31

Richardus schreef: 20 mei 2023, 12:34 Goh, van 8-21 juni rijden er geen treinen tussen Assen en Meppel, wat een verrassing! :yawn: 🤬

...
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49379
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Treinreizen

Bericht door iKer » 25 mei 2023, 15:54

De NS app vermeldde vorige week geen vervoer van en naar Zwolle. Ben naar het station gegaan om te vragen of er treinen reden. Die reden gewoon.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Treinreizen

Bericht door deschrijver » 25 mei 2023, 16:51

iKer schreef: 25 mei 2023, 15:54 De NS app vermeldde vorige week geen vervoer van en naar Zwolle. Ben naar het station gegaan om te vragen of er treinen reden. Die reden gewoon.
Misschien mag niemand die treinen in. Of de NS bedoelde veevervoer.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Treinreizen

Bericht door Richardus » 27 mei 2023, 10:33

aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast