De strokesnavolgers (eerst "The Muslims" geheette) die het schopte tot de Grolschreclame met het geweldige "Answer to Yourself" zijn terug.
Puntige liedjes schrijven kunnen ze nog steeds, hoewel het niveau van het debuut niet gehaald wordt. De productie neigt naar jaren tachtig. Dat is soms best vervelend, vooral als er saxofoonsoli in liedjes opduiken. De echo op de drums is ook vervelend.
Toch geen slecht plaatje ondanks dit alles.
Niet dat het jullie iets kan verdommen natuurlijk.
Lang niet slecht gedaan. Het is alleen tenenkromend slecht wat die zanger doet en er zit totaal geen ontwikkeling in dit nummer. Ik hoor absoluut geen Strokes opvolger feaces, maar eerder een uitloper van blanke disco en dus eigenlijk een snufje Ne2w Wave. Saxofoon klinkt als Spandau Ballet. Best in orde dus. Next!
Hensup schreef:Lang niet slecht gedaan. Het is alleen tenenkromend slecht wat die zanger doet en er zit totaal geen ontwikkeling in dit nummer. Ik hoor absoluut geen Strokes opvolger feaces, maar eerder een uitloper van blanke disco en dus eigenlijk een snufje Ne2w Wave. Saxofoon klinkt als Spandau Ballet. Best in orde dus. Next!
Nee..hier hoor ik geen strokes in. Maar hierin wel:
En dees ken je dus van de reclame
Laatst gewijzigd door 1ofthemFaces op 26 okt 2012, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.