Wat heb je het laatst aangeschaft?
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Nieuwe overdoos van 3x12 potten vogelpindakaas. Gaat hard momenteel en ik dacht dat ik nog een doosje op zolder had maar we zijn er alweer doorheen, de mussen en ik.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- MarkS
- Knuffelnerd
- Berichten: 14260
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
- Locatie: Corrievorrie
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Dus je hoeft niet te stoppen met pindakaas in de lente? Ik had begrepen dat al dat vet de opname van voedingsstoffen belemmert bij jonge vogels.
Feck!
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Had je gezegd ja maar kon ik niks overtuigends over vinden. Het zijn voornamelijk de ouders die er veel van eten, de jonkies (die ik er nog niet zie, weekje of wat nog, denk ik) zitten altijd opvallend meer bij het zaad in de voedersilo. Gaat dan er soms een hele (lange) in een dag of twee doorheen 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Jij eet vogelpindakaas?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Jij niet dan?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- Krautsurfer
- Meganerd
- Berichten: 46846
- Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
- Locatie: Berlijn
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Keelpastilles.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- MarkS
- Knuffelnerd
- Berichten: 14260
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
- Locatie: Corrievorrie
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik zag pa of ma koolmees drie keer achter elkaar met een hap pindakaas de nestkast in vliegen, dus ik heb het toch maar weggehaald.Richardus schreef: ↑12 mei 2026, 10:36 Had je gezegd ja maar kon ik niks overtuigends over vinden. Het zijn voornamelijk de ouders die er veel van eten, de jonkies (die ik er nog niet zie, weekje of wat nog, denk ik) zitten altijd opvallend meer bij het zaad in de voedersilo. Gaat dan er soms een hele (lange) in een dag of twee doorheen![]()
Feck!
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik heb me ingelezen en dat was goed. Ik haal vandaag of morgen nog kalk/eiwitrijk strooivoer bij Welkoop, meelwormen heb ik nog die bied ik geweekt aan in de buurt van de pindakaas die ik enkel nog gefaseerd ga aanbieden. Stomme is dat in de winter er vrijwel geen vogel bij voer in de tuin komt dus echt winterspul kan ik in vervolg minder kopen en meer gericht op eiwit/kalkrijk aanbod in voorjaar en zomer. Vetrijk nog sporadisch als lekker en in nazomer/najaar opvetten voor trek en winter 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Mensen vreten dat dus blijkbaar. Nee, ik niet.Number9 schreef: ↑12 mei 2026, 22:07Jij niet dan?![]()
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Wat vakantiegeld uitgegeven.
Nu alleen nog leren spelen.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Hmmmm...ook een bijpassend onderstel er bij gekocht maar mijn benen passen er niet onder. Ik zal er een paar blokjes hout onder moeten zetten. 
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Een nieuwe TV. Mijn oude was een 37 inch en ik kon de lettertjes niet zo goed meer lezen duseen wat grotere gekocht. 50 inch Philips.
Volgens de jongeman die mijn nieuwe tv kwam brengen was de oude uit 2011. Zou leuk zijn als deze het ook zo lang volhoudt.
Volgens de jongeman die mijn nieuwe tv kwam brengen was de oude uit 2011. Zou leuk zijn als deze het ook zo lang volhoudt.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Mijn TV is uit 2000.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Kan je daar Nederland 3 al op ontvangen?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Nederland 1, 2 en 3. Meer heb ik ook niet nodig 
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Terugreis van Brutal Assault, Praag - Hengelo. Ik had niet zo lang moeten wachten, was alweer €15 duurder. Het zij zo.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
In kleur?
Doet een beetje denken aan een sketch van Herman Finkers:
Glanerbrug heeft kabeltelevisie! Wanneer Glanerbrug riolering krijgt, is nog niet bekend.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik heb er meer dan voldoende aan. Ik kijk niet veel TV ook.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Buikspek.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik zet als aquarium nog wel eens een natuurzender op, van de tientallen zenders die ik van Samsung zomaar op m'n nieuwe tv mag kijken. David Attenborough galore op BBC Earth kanaal, zijn nog stuk of wat natuurkanalen die wel ns wat leuks hebben. Verder ook allemaal meuk. 's Avonds even 18u nieuws/Eenvandaag/stukje Eva en later soms Nieuwsuur, verder zet ik wel een film op.deschrijver schreef: ↑15 jun 2026, 20:14 Ik heb er meer dan voldoende aan. Ik kijk niet veel TV ook.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Krautsurfer
- Meganerd
- Berichten: 46846
- Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
- Locatie: Berlijn
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
De blu ray van Aster’s Hereditary, en dat voor een lousy acht euri.
Die gaan Krautsurfette en ik eens fijn bekijken binnenkort.
Die gaan Krautsurfette en ik eens fijn bekijken binnenkort.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- Krautsurfer
- Meganerd
- Berichten: 46846
- Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
- Locatie: Berlijn
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
En verdomd, wéér een blu-ray, ditmaal Tarkowskij’s Solaris.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
- Berichten: 21700
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Wederom diverse items voor het wandelen. 
The company of women with opinions and fat asses.
-
roadrunner
- Forumjunk

- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 02 aug 2009, 20:46
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Bakboter en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Dan gebruik ik toch liever tandpasta.roadrunner schreef: ↑26 jun 2026, 16:29 Bakboter en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel
-
roadrunner
- Forumjunk

- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 02 aug 2009, 20:46
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Bakboter om te bakken en te braden en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel, tandpasta had ik al. Ik weet niet hoe ik dit nog duidelijker moet formuleren(klaz*) schreef: ↑26 jun 2026, 16:31Dan gebruik ik toch liever tandpasta.roadrunner schreef: ↑26 jun 2026, 16:29 Bakboter en opzetborstels voor mijn elektrische tandenborstel![]()
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
En nou maar zien niet te bakken in tandpasta
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
